В рамках медіатуру представники команди «Новомедіа» гостювали у студентів Київських вишів. 28 лютого – в Інституті журналістики Київського міжнародного університету. 11 березня відвідали Київський національний університет культури і мистецтв. Вже наступного дня – Київський університет імені Бориса Грінченка. Та насамкінець 17 березня – Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

KNU-2

Отже, Київські студенти розширили свої горизонти у пізнанні Інтернет-журналістики та дізналися про особливості роботи в електронних виданнях. Також познайомилися з діяльністю Асоціації «Новомедіа» та посібником «Новий журналіст»

KiMU_2  

В Інституті журналістики Київського міжнародного університету журналіст Нового каналу Олександр Джусупов розповів про інтеграцію телебачення та Інтернету, використання соціальних мереж. 

«Намагався тримати максимальний інтерактив, робив акцент на сайти телеканалів. Розповів також про роботу в кадрі, і розібрали зі студентами, що таке формат інфотейманту. Приємно, що серед студентів-початківців є ті, що практикуються на телеканалах», – каже Джусупов Саша.

KiMU_4

Тут на зустрічі були присутні і викладачі Інституту журналістики, а також його директор, Наталія Іванівна Зикун. «Хороший журналіст – активний журналіст, мобільний журналіст, глибокий і вдумливий. Перелік невичерпний, адже швидкозмінне життя постійно оновлює вимоги до журналістів, ускладнює завдання, зростають запити аудиторії, вихованої журналістами-професіоналами. Коли студенти це чують не від викладачів, а від журналістів-практиків, відомих своїми успішними проектами, то довіряють їм більше.

Секрет успіху – в постійній роботі над собою, освоєння нових професійних майданчиків – такий висновок зробили студенти Інституту журналістики після зустрічі із головою Асоціації журналістів, видавців і мовців «Новомедіа» Русланом Кухарчуком та журналістом Нового каналу Олександром Джусуповим»,- підсумувала директор.

kulek_1

Київський національний університет культури і мистецтв.

Як відзначив Руслан, сьогодні створити медіаресурс в Інтернеті набагато легше та в сотні раз дешевше, аніж друковану газету, телебачення чи радіо. Про що йшлося на зустрічі зі студентами. Вони почули практичні рекомендації щодо створення власного ЗМІ у Всесвітній мережі.

kulek_2

«Такі майстер-класи допомагають наблизитись до реальності медіасвіту, якщо можна так сказати. Одна теорія без практики нічому нас не вчить. Руслан Кухарчук допоміг особисто мені та, я гадаю, багатьом студентам дізнатись нове про роботу Інтернет-видань: що? скільки? де? коли? як? Я зрозуміла все. Залишилось піти і зробити. Головне – мудро використати отримані знання. Ми були раді спілкуванню з практикуючим і таким відкритим журналістом», – розповіла студентка третього курсу Ілона Мачарашвілі.

Grinchenko_2

Боролися з брехнею методом правди студенти-грінченківці разом з головою «Новомедіа».  Чесність є головною зброєю журналіста – цінність такої простої істини нагадав майбутнім колегам Руслан Кухарчук. Майстер-клас, який він провів 12 березня в Київському університеті ім. Бориса Грінченка передбачав інтерактивну розмову в навчальній телестудії на тему «Особливості роботи онлайн видань».

Як кажуть самі студенти, особистий досвід, яким Руслан охоче ділився з майбутніми колегами, надихнув студентів на самовдосконалення і підвищення професійного рівня і запевнив, що не варто боятися власних помилок. В пам’яті закарбувалися слова, що в роботі журналіста натхнення не є головним – лише систематична праця допоможе досягти омріяних висот.

KNU-3

Київський національний університет імені Тараса Шевченко.

Тут студенти дізнались про те, як їм можна з легкістю стати власником одного чи декількох ЗМІ, а також, з чого варто починати журналістську діяльність.

«Сьогодні вже зрозуміло, що академічна освіта у форматі «лекція під запис» є неефективною, а майбутнє за навчанням у форматі тренінгів від фахівців, практиків. Атмосфера легкості,  гумору  і невимушеності, – усе це я відчула на зустрічі із Русланом Кухарчуком. Він має потужний досвід і знання, якими з легкістю ділиться з аудиторією. Дякую за Ваш візит та презентацію цікавої книги, яка теж стане у пригоді майбутнім журналістам. Сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю. Чекаємо на Вас із новими тренінгами та презентаціями книг», – розповіла директор з виховної роботи Інституту журналістики КНУ Інна Белінська.

KNU-4

Традиційно «Новомедіа» подарувала профільним кафедрам та у бібліотеки кожного вишу примірники «Нового журналіста». 

Нагадаємо, медіатур Асоціація «Новомедіа» присвятила 10-літтю свого заснування. В непростий для України час відвідано всі регіони країни з майстер-класами та презентацією посібника «Новий журналіст». Пройшли зустрічі на Сході України: Луганську, Донецьку, Запоріжжі, Дніпропетровську, Харкові, Полтаві тощо. Знайомство зі студентами відбулось також і на Заході у Львові, Чернівцях, Тернополі, Житомирі тощо. Радо Асоціацію приймали і на Півдні у Миколаєві, Одесі, Херсоні, ін. Загалом охоплено більше 25 вишів та 1300 студентів.

infografika_jour_universitet

 Прес-центр «Новомедіа».