На медіашколі «Телебачення, радіо, соціальні медіа та PR», 30 березня – 1 квітня, Лі Енн Джексон проведе курс по роботі в соціальних медіа.

Нагадаємо, Лі Енн Джексон – виконавчий директор з маркетингу в рекламному агентстві Ambassador (США), експерт з проведення різних медіакампаній, спеціалізується на інтеграції розроблених стратегій в соціальних медіа, працює над розробкою концепції брендів, написанням сценаріїв, очолює піар і маркетингові кампанії, які задіює  в соціальні медіа.

Спікер розкаже, як підібрати відповідні платформи і досягнути відповідну аудиторію. Ви почуєте про різні платформи і їх можливості в соціальних мережах.

Особлива увага буде приділена тому, як просувати заходи в соціальних мережах. Ви дізнаєтеся секрети роботи з соцмережами: кращий час для постінгу, публікацій графіки, тактики формування спільноти, використання хештегів. Також почуєте, що таке трендінг. Разом зі спікером розробите стратегії роботи в соціальних медіа, складете календарний план контенту.

Однією з важливих тем курсу буде «Побудова взаємовідносин в комунікації з аудіторією». На семінарах з соціальних мереж поговорите, що важливіше якість або кількість постів, дізнаєтеся про цінності брендових бізнес-блогів.

Вам залишилося тільки зареєструватися, щоб особисто почути всі ці теми і задати свої питання.

«Ніколи раніше людям не надавалося так багато різних каналів для того, щоб Євангеліє могло досягти сердець і життя людей по всьому світу. Місія BGEA існує для того, щоб проголошувати Євангеліє Ісуса Христа усіма ефективними методами і споряджати інших людей робити те саме. Я буду рада поділитися нашим досвідом з учасниками медіашколи», – зазначила Лі Енн Джексон.

Детально про захід читайте тут

Прес-центр Асоціації “Новомедіа