Незвичайний атракціон 11 червня в Києві брав на борт всіх бажаючих – «Новомедіа. Карусель». Це новий формат тренінгів: конференція, під час якої 8 спікерів розкривають 8 актуальних тем для журналістів-християн.

Рушила карусель  Антоніна Крепостняк презентацією своєї теми: «Як зробити фотокадр таким, щоб його полюбили».

Професійний фотограф – Антоніна, на прикладі своїх фоторобіт продемонструвала як правильно підбирати ракурси, розставляти акценти, дотримуючись правила «золотого перетину». «Ділимо кадр на три рівні частини по горизонталі і по вертикалі. Правило грунтується на тому, що об’єкти, розташовані в місцях перетину ліній, відповідають найкращому зоровому сприйняттю. Таким чином, значуще важливий об’єкт зйомки слід розташовувати або уздовж ліній або в точках перетину цих ліній» – розповіла фотограф.

IMG_7125

Не менш важливою темою для журналістів була наступна – «Висвітлення релігійної тематики в ЗМІ». Про неї говорив Максим Васін, виконавчий директор Інституту релігійної свободи, член Громадської ради при Державному комітеті телебачення і радіомовлення України.

Він навів свіжу статистику, яка показує, що станом на 2010 рік в Україні існує велике розмаїття релігійних громад та конфесійних напрямків. Тому в своїй доповіді Максим виділив сім головних принципів, необхідних журналісту в роботі, щоб подати релігійну тему грамотно: правдивість, стриманість, конструктивність, збалансованість, мета у фокусі, акцент на головному і загальний позитив. Максим Васін зазначив, що успішне висвітлення релігійної теми можливо, якщо в матеріалі присутні – діалог, єдність, відмова від особистого PR, конструктивність та послідовність.

IMG_7114

Після перерви почалася найбыльш жвава частина тренінгів. Вона була відкрита презентацією «Мовні казуси», яку підготувала Ольга Бідненко, літературний редактор телепрограми «Найрозумніший». Її семінар викликав жвавий інтерес у слухачів. Ольга оперувала новою термінологією, використовувала приклади з особистої практики, ставила питання і проводила тести. Вся аудиторія напружено думала над тим, що ж таке дауншифтер, манкуніанець, монегаски, лжеюзер і що з ними робити, коли так хочеться написати їх в статті і «порадувати» читача.

IMG_7143

Час «Мовних казусів» пролетів непомітно, і почалася не менш цікава та важлива – «Медіа-благовістя». Тарас Омельченко, менеджер медіа-проекту «На Грані», наочно, на прикладах рейтингів сайтів підтвердив аксіому – люди хочуть активно знаходитись в Інтернеті, дивитися відео, слухати музику. Знання цього має мотивувати журналістів-християн діяти, використовуючи технології, а головне – креативність, якою Бог рясно наділяє кожного. Використовувати необхідно кожну можливість – соціальні мережі, відео, блоги, форуми, контекстну рекламу, активність у коментарях – для того, щоб проповідувати Христа.

IMG_7154

Поділившись враженнями та познайомившись з новими людьми, учасники зайшли на наступне коло атракціону темою – «Практичні поради журналістам з налагодження професійних відносин з політиками». Юлія Солоха, журналіст з досвідом роботи прес-секретарем народного депутата, показала деякі тонкощі цієї галузі роботи. Як людина, котра побувала за лаштунками, Юлія розповіла, що народні депутати часто самі зацікавлені в тому, щоб мати гарні професійні стосунки з журналістами. Вона акцентувала увагу на помилках, яких слід не припускатися пыд час інтерв’ю з чиновниками, а також Юлія підказала, яким чином отримати відповіді на питання, які зовсім не цікавлять політика, але важливі для журналіста.

IMG_7218

IMG_7181

Наступне місце на «каруселі» дісталося Сергію Шумику з презентацією «Креативні ідеї для інформаційного відділу церкви: нестандартний набір інструментів». Як керівник рекламного агентства SHUMIK.COM, Сергій дав чітке визначення інформаційного відділу та дизайну: «Інформ-відділ – це люди з дизайнерським мисленням. А дизайн – це створення плану в голові». Будучи самим генератором ідей, Сергій поділився з присутніми успіхом його проектів: «Біблія на білбордах», «Листівка». У своєму посланні Сергій особливим чином підкреслював думку про використання сучасних технологій для успішного благовістя.

DSC_5285

Сьома тема «Реаліті-шоу: створення і вибір головного героя» була розкрита Ганною Куріною, журналісткою і телережисером програми «Голос країни». Вона оповіла про важливість вибору героя, який був би цікавий глядачеві, а також на власному досвіді розповіла, що таке «ліпити образ». Ганна дала можливість поглянути на передачу «Голос країни» з позиції телережисера і зіставити її з поглядом простого глядача.

DSC_5377

Завершальною темою атракціону «Новомедіа. Карусель» була доповідь про «Проведення інформаційної кампанії за допомогою блогів». Володимир Федощук, блогер і директор компанії «Хай-Тек Хаус», закликав всіх журналістів та просто християн створювати свої блоги, і за їх допомогою впливати на громадську думку. Володимир змусив замислитися над майбутнім журналістики в умовах розвитку блогосфери, та проаналізувати позитивний вплив Інтернету на оперативність та якість інформації.

DSC_5394

IMG_7121

Підсумки конференції підбив президент Асоціації журналістів-християн «Новомедіа» Руслан Кухарчук, подякувавши кожному присутньому за активну участь.

Віра Кулібаба, прес-центр “Новомедiа”