Інститут масової інформації звернувся у Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики за фактом розміщення матеріалів, які мають ознаки прихованої реклами алкогольної продукції.

У процесі моніторингу друкованих ЗМІ, експерти ІМІ виявили низку порушень журналістських стандартів у друкованих ЗМІ. Найбільше порушень було зафіксовано у газеті «Факти й коментарі», зокрема там було виявлено матеріали, що стосувались торгової марки «Істинна» та компанії «Національні алкогольні традиції», які мають ознаки реклами, але подані як власні матеріали цього ЗМІ.

ІМІ просить звернути увагу на ці публікації та зобов’язати редакцію газети опублікувати в найближчому номері повідомлення про рекламних характер статей і заборонити в подальшому розміщення в газеті рекламних матеріалів без визначеного Законом «Про рекламу» маркування.

Громадська організація «Інститут масової інформації» здійснює проект «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» у партнерстві з ГО «Телекритика» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа». Для моніторингу було обрано видання з найбільшим накладом: газети «Факти й коментарі», «Сьогодні», «Економічні відомості», а також журнал «Кореспондент».

ІМІ