Новина має бути актуальною та цікавою для аудиторії, прив’язаною до теми й контексту. Про це розповіла Вероніка Гаврилюк, старший кореспондент видання «КоммерсантЪ» (Україна), 8 лютого під час лекції у школі «Новий журналіст». Гаврилюк  поділилась зі студентами тим, як правильно «вивудити з інформаційної ріки новину», яка б зацікавила аудиторію. Студенти також дізнались про критерії вибору новин.

Разом з тим, Вероніка Гаврилюк наголошувала й на ретельності перевірки джерела новини, її актуальності, цільової аудиторії. Вона зазначила, що ціль журналіста це – розвіювання міфів. Лекція супроводжувалася влучними фразами, цікавими прикладами та жартами. А живе спілкування викладача зі студентами створило невимушену атмосферу, яка полегшила сприйняття інформації. Завершилась лекція практичним завданням,  в якому студенти обирали дві найактуальніші новини з ряду запропонованих. Завдяки практиці слухачі зрозуміли, яким інформаційним приводам і коли потрібно віддавати перевагу.

Після лекції студенти всю перерву спілкувались з Веронікою Гаврилюк. На запитання: «Щоб ви могли порадити тим студентам, які оберуть для себе професію журналіста?» Гаврилюк відповіла: «Не опускати руки. Читати авторитетних журналістів. Спостерігати, як вони розвиваються. Розвиватись в обраній сфері. А також писати, писати, писати».

Нагадаємо, п’ята школа «Новий журналіст» – проект Асоціації «Новомедіа». Серед студентів школи можна знайти, як вже працюючих в сфері журналістики, так і тих, хто тільки навчається цій професії. Школа розпочалась першого лютого. Заняття проходять щосуботи і триватимуть до п’ятого квітня. По закінченні курсу студенти отримають сертифікати, а також подарунок – навчальний посібник «Новий журналіст».

1

5

8

Валерій Марченко, студент п’ятої школи «Новий журналіст»