Саме з такою темою профі-клуб «Новомедіа» приймав свою гостю. Про багаторічний досвід роботи у власних ТВ-проектах і не тількі, тонкощах сценарної праці, спонсорстві та важливості побудови особистих стосунків з діловими партнерами розповіла новомедійникам Лілія Куликівська, шеф-редактор «Формат-ТВ» та головний редактор корпоративного журналу “:30. Чудеса за полчаса”, на зустрічі 21 січня 2013 року.

У форматі питання-відповідь Лілія розповіла про свою роботу над сценаріями у проекті «Імена». Вона зазначила, що для ток-шоу важливі правильно обрані герої, а якщо мова йде про «хрестоматійні» особистості, тут важливо подати відомого героя незвичайним чином. Та особливо у цьому процесі вона звернула увагу на пошукову роботу та наявність «смачних» дрібниць у сценарії. «Гарний сценарій – це не завжди вдало обрані герої. Питання в тому, як ти знайдеш інформацію для сюжету: по верхах або підеш вглиб», – підкреслила гостя профі-клубу.

За словами Лілії Куликівської, займатись своєю справою почала випадково, одного разу усвідомивши, що більше не може працювати на когось. Однак порекомендувала новомедійникам: «Своїм бізнесом варто зайнятись тоді, коли ти вже не можеш працювати на когось. Якщо ще можеш, то краще працюй». Та додала: «У своєму продакшні ти можеш заробляти, але так буває  не завжди».

Перший свій проект «Вихідні по-українські» Лілія запустила на «Першому Національному». На її думку, такі програми допомагають українцям дізнатися більше про свою батьківщину та мають стати не комерційними, а державними.

Сьогоднішній проект Лілії про історії людей, які знайшли власний шлях до одужання. Передача “Здорові історії” (5 канал) має прикладний характер. Вона допомагає знайти вихід із складної ситуації, пов᾽язаної не тільки із здоров᾽ям, але й життям героя. Наприклад, одна із програм розкрила проблему дитячого артриту. Тепер для лікування цієї хвороби в Україні Міністерство охорони здоров᾽я виділяє кошти.

Також гостя розповіла про сюжети своєї ТВ-програми, у яких йшлося про Божественне зцілення від невиліковних хвороб.

Особисту роль у роботі над цим проектом Лілія вбачає в спонуканні людей боротися за свої права.

На зустрічі також постало питання спонсорства у власному ТВ-продакшні. Про свій 6-річний досвід роботи з партнерами Лілія відмітила: «Треба будувати стосунки, відчувати настрій. Коли йдеш на зустріч із спонсором, варто розуміти, що ти для нього корисний, ти робиш свою роботу».

Розповідаючи про суміщення газетної та ТВ-журналістики, гостя профі-клубу підкреслила, що ці два напрямки мають різні підходи, та сказала, що все ж ближчою для неї залишається телевізійна журналістика. Хоча сама Лілія Куликівська є головним редактором корпоративного журналу мережі FitCurves “:30. Чудеса за полчаса”.

Також гостя порекомендувала учасникам пропонувати свої «пілоти» на ТВ-канали та не боятися, що недобросовісні люди можуть скористатися ідеєю, не взявши проект. Та дала корисну пораду: «Пілотний проект повинен бути набагато кращим, ніж наступні ефірні програми. Тут ти маєш стрибнути так високо, як можеш».

Насамкінець спікер порадила профі-клубовцям не слухати порад так званих “доброзичливців” та незалежно від можливостей «йти та створювати свій продакшн максимально добре за наявний бюджет».

Досьє: 

Лілія Куликівська починала свою кар᾽єру у проекті Оксани Марченко «Імена» на «Першому Національному». «Вихідні по-українські» – перший самостійний проект там же. З 2005 року – власний продакшн “Формат-ТВ”: передача «Здорові історії» (5 канал). Зараз працює над проектом для мам. Також є редактором корпоративного видання мережі фітнес-клубів для жінок FitСurves «:30. Чудеса за полчаса».

Нагадуємо, профі-клуби «Новомедіа» проходять кожного третього понеділка місяця.

IMG_2902

 

foto1_ profik2101

Прес-центр Асоціації «Новомедіа»