Найбільші американські телефонні та кабельні компанії впроваджують в життя план, що дозволить перетворити такий Інтернет, яким він є зараз – вільний, відкритий та недискримінаційний – на приватний керований та сегментований сервіс, в якому користувачі будуть змушені платити гроші буквально за все, що вони роблять онлайн, повідомляє сайт www.thenation.com.

Поза тим, ті ж Verizon, Comcast, Bell South та інші комунікаційні гіганти розробляють механізми по перетворенню мережі в найбільш грандіозну в історії маркетингову машину – механізми, що будут збирати та зберігати дані про будь-який крок або дію користувача в онлайн. Така система в першу чергу покликана досконально вивчити користувачів та примусити їх більше споживати, але також непогано пристосована в якості гігантської програми спостереження.

Згідно з цими планами, що стали нещодавно відомі, “більш рівні” користувачі з найбільшими гаманцями (корпорації, спецальні групи, та головні рекламісти) отримають набагато кращий сервіс. Контент від них матиме перевагу на компютерих та ТБ-екранах, в той час як інший трафік (такий як p2p) або повністю закриють, або він матиме дуже низький пріоритет.

“Згідно з цими планами, всі – від провайдерів контенту до окремих користувачів, будуть платити більше, щоб ходити по сайтам, дивитись відео або навіть відправляти електронну пошту. Зазначені компанії планують заповадити різні “тарифні плани”, для “платинового”, “золотого”, “срібного” тощо Інтернету”, – розповідається в статті.

Для того щоб реалізувати ці зміни, необхідно змінити закони. Загалом, напрямок змін – змусити центральний уряд США дозволити вказаним телекомунікаційним компаніям керувати Інтернетом та іншими цифровими комунікаційними сервісами так, наче це їх приватні мережі, без обмежень, що стримують подібні плани в поточний момент, без законів державної регуляції, що покликані захистити публічний інтерес.

Для цього вже працюють групи лобістів, та задіяні інші перевірені механізми і в Конгресі та в FCC (Комісія зі зв”язку) вже розглядаються пропозиції з цього приводу, які можуть мати вирішальне значення для долі Інтернет.

Отже, тепер від активної участі американських виборців залежить, в значній мірі, доля всіх користувачів Інтернет. «Майдан»