Як без жодної гривні привернути увагу 20 000 підписників у YouTube та соцмережах. Як зробити так, щоб твої кілька хвилинні ролики подивилися понад 10 млн людей. Це знають засновник медіа-проекту InstalGod Віталій Клодницький та координатор цього проекту Анастасія Сирова.

На медіа конференції «Інструменти медіа для церкви і християнської організації» представники популярного у християнських колах об’єднання із Чернівців розповіли про свій секрет. За словами Віталія, в InstalGod не має ані професійних журналістів і операторів, ані відомих акторів і музикантів, ані великого бюджету. «Наш феномен у тому, що не маючи великих ресурсів, ми маємо велике бажання щось змінити у думках людей. У нас відсутні конфесійні рамки і ми відкриті практично до будь-якої цікавої ініціативи», – розповідає засновник InstalGod.

За п’ять років своєї діяльності команда з Чернівців створила понад 400 відео християнського напрямку та 500 просвітницьких статей. І їх роботи дійсно цікаві суспільству. Тільки один відео ролик на ютубі, в якому команда вирішила порівняти звичайне дитинство дівчинки з Африки та з України, зібрало 1 млн. переглядів. «Ми бачимо проблему церкви в тому, що вона не вміє комунікувати з суспільством. Віруючі не розмовляють мовою зрозумілою людям. Через це часто можна почути такі вислови як «секта», – продовжують спікери.

«За п’ять років своєї діяльності медіа команда багато помилялася,- зізнається Анастасія Сирова. – Але все-рівно продовжувала діяти. У своїй роботі InstalGod використовує принцип шафи – є багато полиць (різних напрямів та рубрик). Яка полиця подобається – будь-ласка – бери і розвивайся. А ми тобі допоможемо!»

Таким принципом вже користуються 50 волонтерів. Вони виявляють ентузіазм та розвивають свої таланти за допомогою проекту. В свою чергу розвивається й InstalGod. І запрошує усіх бажаючих поєднуватися до команди. В ній двері завжди відчинені.

Конференція «Інструменти медіа для церкви і християнської організації» проходить у Києві 11-13 квітня. Організаторами є Асоціація журналістів «Новомедіа» (Україна) і MEDIAlliance International.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ ПРО КОНФЕРЕНЦІЮ:

Протестантський пастор розповів про можливості Telegram

Про церковні медіа та основи телевиробництва – Рон Харріс та Уес Хартлі

Социальные медиа для церкви: советы от Бейли Пилант

У Києві пройшла триденна медіа конференція для християн за участю спікерів із США