У 2007 році компанія InMind провела дослідження Інтернет-аудиторії в Україні на замовлення телеканалу «1+1». Нагадаємо, розвиток Інтернет-ресурсів є одним із стратегічних пріоритетів компанії Central European Media Enterprises – головного акціонера «1+1».

За повідомленням прес-служби «1+1», це перше дослідження такого масштабу, що проводиться у відповідності з міжнародними стандартами: у містах України із населенням понад 50 тисяч мешканців було опитано 8 тисяч осіб віком від 10 до 65 років. До категорії «користувачів Інтернету» відносили тих респондентів, які користувались Інтернетом протягом останніх 4 тижнів.
 
Станом на літо 2007 року частка користувачів Інтернету в таких населених пунктах становила 30%, себто близько 5,3 мільйона осіб. Найвищим є відсоток користувачів Інтернету в Києві – 49% усього населення. 41% користується Інтернетом вдома, 32% – на роботі, 17% – в Інтернет-кафе.
 
50% аудиторії Інтернету в Україні становлять люди віком 20-34 роки. Тим часом найактивніше зростає використання Інтернету группою 10-19 років. У порівнянні з 2006 роком частка користувачів у цій групі зросла на 14% – це у 2,5 рази вище за темпи приросту аудиторії у цілому.

Телекритика