7 квітня на базі комплексу церкви «Еммануїл» в Києві Асоціація «Новомедіа» проводила навчальний семінар «PR – для церков. Створення прес-центру».

Серед учасників: пастори і їх помічники, медійники з Києва, Житомира, Чернігова, Кіровограду, Трускавця, Донбасу. Всі вони представники різних християнських конфесій: православних, п’ятидесятників, баптистів, пресвітеріан і харизмат.

На навчання приїхали здебільшого команди: ті, хто будуть безпосередньо займатися інформаційним супроводом церкви, веб-дизайном її сайту, а також  модерувати офіційні сторінки своїх спільнот в соціальних мережах.

Відкрила зустріч знайомством адміністратор церкви «Еммануїл» Олександра Волинцева. Привітав делегатів також єпископ об’єднання «Божа церква» Віталій Вознюк. «Нам як Божим служителям важливо доступно нести Слово Боже не тільки в церквах, а й у засобах масової інформації. Цей семінар буде дуже корисний всім, хто буде працюватиме з пресою і створюватиме християнські медіа-ресурси», – зазначив він.

seminar_PR

Потім учасники висловили свої очікування від семінару. А адміністратор Асоціації «Новомедіа» Тетяна Пінчук подякувала всім за приїзд і коротко розповіла про Асоціацію та її основні цілі. Згодом приємним сюрпризом для всіх стали подарунки – диски відео-семінарів з PR-технологій.

Перший блок для загальної аудиторії проводив Руслан Кухарчук, президент «Новомедіа». Він говорив про те, як церкві потоваришувати зі ЗМІ та наскільки важлива її хороша репутація в суспільстві. «Якщо церкви будуть закриватися від ЗМІ, то журналісти будуть подавати негативну інформацію про віруючих», – зазначив спікер. Після цього президент «Новомедіа» дав рекомендації, як залучити ЗМІ до висвітлення діяльності церкви та інших релігійних аспектів.

semina_PR_Kukharchuk

Про формування необхідного прес-пакету говорила журналістка Зоя Нікітюк. Далі всі учасники поділилися на дві групи. Першій групі Зоя Нікітюк дала можливість побувати в ролі журналістів. Вона вчила, як писати новини, репортажі, нариси, брати інтерв’ю. А потім учасники під час практикуму вчилися самі проводити прес-конференцію і відповідати на підступні питання «акул пера».

Другій групі глава Інтернет-департаменту «Новомедіа» Денис Семенюк розкривав секрети просування організації або заходів церкви в соціальних мережах. Він ознайомив слухачів з трендами і прогнозами в Інтернеті та говорив про те, як повинен виглядати церковний сайт. Спікер надав багато практичних порад і відповів на запитання аудиторії.

seminar_PR_Nikituk

«Для багатьох учасників почуте на семінарах було новим. Тому ми обмінялися контактами, аби допомагати один одному у подальшій роботі прес-служб. Чудово, що люди з різних конфесій були відкриті, поділившись своїми слабкими і сильними сторонами і пропонуючи взаємодопомогу», – поділилася Тетяна Пінчук, адміністратор «Новомедіа».

Асоціація “Новомедіа”