Асоціація «Новомедіа» відправила подарунки дітям членів організації. Благодійна акція була проведена в партнерстві з місією «Сумка Самарянина». Більше 60 подарункових коробок пішли до хлопчиків і дівчаток по всій Україні.

Всі подарунки відсортовані за віком і статтю дитини – від 2 до 14 років. У кожній з коробок – корисні речі і смачні сюрпризи. Найменші отримали іграшки та солодощі. Школярам дістався тематичний інвентар: зошити, блокноти, ручки, олівці. І, звичайно, просто потрібні речі: шапки, рукавиці, гігієнічні приналежності та інше.

«Діти – щасливі володарі подарунків. Будинок сповнений радістю. Подяка всім, хто брав участь. Благослови Вас Бог», – пише у соціальній мережі багатодітний тато шістьох дітей Андрій Борило.

У свою чергу Олександр Володін, тато дванадцятирічної щасливиці, також поділився враженнями: «Величезна подяка – дитина в захваті! Подарунок -неймовірний! Все доречно та по інтересам – як спеціально підбирали».

Юлія Голубєва, мама чудових близнючок, подякувала організаторів благодійної акції: «Інколи для радості потрібно зовсім не багато – лиш трошечки чиєїсь уваги, любові, небайдужості. Щиро дякуємо за несподівані сюрпризи. Благословінь Вам від Всевишнього».

Сподобався сюрприз і сім’ї Плотнікових: «Друзі, дякуємо за подарунки, син в захваті! Все за смаком, супергерої, тачки, все як потрібно ». Йому вторить і мама двох діток з Херсонської області Анна Артюх: «Величезне спасибі за чудові подаруночки! Дітки щасливі, стільки радості!»

Президент Асоціації «Новомедіа» Руслан Кухарчук підкреслює, що організація – це її учасники та їх сім’ї: «Ми не тільки партнери в роботі і служінні, але також друзі та однодумці. Тому раді ділитися один з одним не лише новинами і справами, але також подарунками і приємними сюрпризами».

Асоціація «Новомедіа» існує з 2004 року. За цей час до організації долучилися понад 400 осіб з України та інших країн. Місія – формувати здорову інформаційну дійсність в Україні; сприяти утвердженню християнської етики в суспільстві через засоби масової інформації; виконувати функцію посередника між церквами і секулярними ЗМІ.