На початку року «Новомедіа» приймала в гостях журналісток Наталію Маціпуру та Алісу Якубович, а Руслан Кухарчук провів медіа-навчання в Санкт-Петербурзі та Запоріжжі

 

23 січня профі-клуб «Новомедіа» приймав журналістку, яка має великий досвід роботи на радіо та телебаченні, Наталію Маціпуру. До клубу вона завітала з презентацією теми «Підготовка теле-, радіоновин, верстка випуску». Наталія розповіла про складові випуску на телебаченні та радіо, поділилася практичними навичками та курйозними ситуаціями з власного досвіду роботи журналістом.Гостя почала з того, що таке новина і якою вона має бути. Вона нагадала учасникам про збір та накопичування контактів у соціальних мережах, посилаючись на те, що в Європі вже соціальні мережі вважаються офіційним джерелом інформації. Насамкінець спікер розповіла про інтерв’ю та репортаж. Для Наталії Маціпури це найулюбленіший жанр. Наталія нагадала і про важливість узгодження та шанування джерел інформації та відповіла на питання слухачів.

27 і 28 січня в культурній столиці Росії в місті Санкт-Петербурзі в церкві «Миссия Благая весть» пройшов інтенсивний навчальний курс зі створення і роботи інформаційного відділу церкви. Його провели представники Асоціації християн-журналістів «Новомедіа» – президент «Новомедіа» Руслан Кухарчук, член «Новомедіа» Зоя Нікітюк та член правління «Новомедіа» Денис Семенюк. В рамках цих двох днів близько 80 осіб – лідери церков, місій та християнських організацій різних конфесій, а також журналісти, редактори, технічні працівники телебачення, газет і журналів – змогли отримати потужний потік знань в галузі зовнішньої і внутрішньої комунікації. Були розглянуті такі теми, як «Імідж і репутація. PR для церков і релігійних організацій», «Інформаційний відділ церкви: як створити і що далі робити», «Просування організації та події в соціальних мережах», «Як писати хороші тексти: новини, статті, свідчення», «Громадянська журналістика: використання LiveJournal, Twitter, YouTube», «Соціальні мережі, просування і дизайн: тренди-2011, прогноз-2012» та інші. Важливою складовою навчання стали практичні майстер-класи з редагування прес-релізів та прес-анонсів, а також майстер-клас на тему «Як брати і давати інтерв’ю».

 4-5 лютого, в церкві InternationalGospelCenter проходило медіа-навчання для християн-журналістів. Під час курсу президент Асоціації Руслан Кухарчук виклав дві теми: “Благовістя через ЗМІ” і “Робота інформаційного відділу церкви”. У лекції про благовістя зазначалося, що робота у ЗМІ саме передбачає оприлюднення важливої правдивої інформації. В цьому контексті християнські журналісти не можуть приховувати Євангеліє та мають у своїх матеріалах використовувати всі можливості нести Благу Звістку. Під час декількох семінарів з організації інформаційного відділу церкви слухачі вчилися якісним PR, як складати прес-пакети, проводити прес-конференції, а також чим важлива громадянська журналістика, блогінг та правильна репутація. Набуті знання з організації прес-конференції закріпили на практикумі.

Також під час недільного служіння в церкві InternationalGospelCenter Руслан Кухарчук поділився мотиваційним словом. Близько 600 людей, присутніх на проповіді, він закликав шукати саме своє покликання від Бога. “Твоя історія унікальна, навіть якщо не ідеальна”, – сказав Руслан, нагадуючи, що в кожного є власний особливий шлях, який Бог бажає пройти разом з людиною.

27 лютого на зустрічі профі-клубу Асоціації «Новомедіа» учасникам випала нагода поспілкуватись з журналісткою ранкової інформаційно-розважальної програми «Сніданок з 1+1» Алісою Якубович. Як підготувати якісний сюжет та що саме втримає глядача біля екрану телевізорів – ось про що йшлося під час майстер-класу. “Головне – навчитись робити гарні сюжети, тоді й програма буде рейтинговою», – сказала журналістка на початку зустрічі. А далі почала розкривати секрети успіху 3-годинного шоу, яке у 2011 році стало володарем «Телетріумфу» у номінації «Краща ранкова програма». Дізнавшись про те, як робити ранкове шоу, учасники профі-клубу мали можливість поставити гості декілька запитань. В кінці зустрічі новомедійники вітали лютневих іменинників та пригощались смачними піцею та тортом.

 

Весна вдалась дуже насиченою: відвідання президентом Північного Кавказу, Тернополя та Острогу, проведення семінарів для церков, та вперше конференції для дитячих ЗМІ, випуск двох шкіл від «Новомедіа» та незабутні профі-клуби

 

9 і 10 березня майже сто слухачів з п’ятнадцяти міст Північного Кавказу приїхали на інтенсивний навчальний курс “Створення та робота інформаційного відділу церкви” в м. Єсентуки. Спікером курсу був Руслан Кухарчук. Голова «Новомедіа» спонукав журналістів-початківців до конкретних, послідовних та рішучих дій. Головна ідея медіа-школи – спільна робота і взаємодія церкви та світських ЗМІ. Тому базовими темами були: створення прес-центру, моніторинг світських ЗМІ, секрети спілкування з редакторами, реакція християн на несумлінну інформацію про церкву в ЗМІ тощо. Особливу увагу було приділено загальнодоступності поширення вічних цінностей за допомогою соціальних мереж, відеоресурсів та блогосфери. Приємним сюрпризом для учасників курсу стала безпрограшна лотерея на початку кожної години. Невимушена атмосфера сприяла новим професійним знайомствам. А широкий спектр тем дозволив кожному учаснику додати щось нове і корисне в свою професійну скарбничку.

20 квітня на профі-клубі «Новомедіа» про найцікавіші теми щодо духовного життя країни, які привертають увагу читачів, говорили з журналісткою Ганою Горпиченко. На початку зустрічі всі присутні ознайомились зі структурою та наповненням сайту «УНІАН-Релігія», переглянувши основні рубрики та заголовки. До речі, саме вдало підібраний заголовок новини або публікації стає основним чинником, що привертає увагу відвідувачів сайту й відтак веде до максимальної кількості переглядів сторінки. А ще – фото та відео. Далі новомедійники спробували вгадати десятку найактуальніших тем з релігійного життя країни, що цікавлять українців. Після цього шановна гостя повідомила, які саме новини мають найбільшу популярність за кількістю відвідувань на сайті «УНІАН-Релігії».

Влад Кусакін, відомий публіцист, блогер та християнський правозахисник із США, 27 березня відвідав Україну. Він люб’язно поділився досвідом медійника і християнського правозахисника на профі-клубі від Асоціації «Новомедіа». Шановний гість розповів про своє життя, роботу і про те, чим займається. Особливо корисно було дізнатися, як Влад починав свій перший медійний проект на радіо. Працюючи з професіоналами, він із командою підняв радіопрограму на високий рівень з хорошими рейтингами. Також він розповів колегам про основні помилки американських церков у боротьбі з пропагандою гомосексуалізму та захисту прав християн в умовах переслідувань.  Ще Влад говорив про те, як Церква може впливати на суспільство. Його позиція полягає в тому, що потрібно поділяти роботу між церквами і громадськими організаціями. Вести основну роботу повинні громадські організації, кожна на своєму рівні. Зустріч надихнула присутніх бути соціально активними у питанні захисту духовних принципів та суспільної моралі.

7 квітня в Києві Асоціація «Новомедіа» проводила навчальний семінар «PR – для церков. Створення прес-центру». Серед учасників: пастори і їх помічники, медійники з Києва, Житомира, Чернігова, Кіровограду, Трускавця, Донбасу. Всі вони представники різних християнських конфесій: православних, п’ятидесятників, баптистів, пресвітеріан і харизмат. Адміністратор Асоціації Тетяна Пінчук коротко розповіла про Асоціацію та її основні цілі. Сюрпризом для всіх стали подарунки – диски відео-семінарів з PR-технологій. Руслан Кухарчук, президент «Новомедіа» говорив про те, як церкві потоваришувати зі ЗМІ та наскільки важлива її гарна репутація в суспільстві. Про формування необхідного прес-пакету говорила журналістка Зоя Нікітюк. Далі Вона вчила, як писати новини, репортажі, нариси, брати інтерв’ю. А потім учасники під час практикуму вчилися самі проводити прес-конференцію і відповідати на підступні питання «акул пера». Голова Інтернет-департаменту «Новомедіа» Денис Семенюк розкривав секрети просування організації або заходів церкви в соціальних мережах. Він ознайомив слухачів з трендами і прогнозами в Інтернеті та говорив про те, як повинен виглядати церковний сайт. Спікер надав багато практичних порад і відповів на запитання аудиторії.

6 квітня Тернопільській  місіонерський  інститут «Серце Допомоги» відвідали Руслан Кухарчук, президент Асоціації «Новомедіа» та Денис Семенюк, голова інтернет-департаменту Асоціації. Працівники та студенти інституту мали можливість почути цікаві та нові думки щодо впливу ЗМІ на суспільство, а також про те, як за допомогою цієї сфери можна розповсюджувати Євангеліє. Спікери ділились баченням щодо іміджу, репутації, піару організації. Руслан Кухарчук підкреслив: «Правильне формування іміджу полягає в тому, щоби підкреслити сильні сторони об’єкту, а не створювати для нього штучні характеристики». Денис Семенюк викладав тему: «Секрети успішних християнських сайтів». Він пояснив, в чому полягає мета заснування сайту і яким повинен бути веб-ресурс, щоб з його допомогою можна було досягати посланням невіруючих людей.

19 квітня ознайомитись з основами виробництва талант-шоу в Україні мали нагоду учасники профі-клубу «Новомедіа». А секрети творчої кухні з виготовлення шоу розкривав Володимир Завадюк, який від першого дня працює в команді «Х-фактору». Там дізнались про те, що сталий формат та основні сценарії будуються за ліцензією, яку медіавиробники щорічно мають можливість купити на Канському фестивалі. І хоча творча група додержується основних її вимог, все ж є речі, які адаптуються під менталітет вітчизняного глядача. Серед необхідних інгредієнтів цікавого шоу редактор назвав злагоджену працю творчого та технічного колективів, вдалий вибір ведучого та суддів і, звичайно ж, героїв. Наприкінці зустрічі всі присутні подивились підбірку передач британського талант-шоу.

8 травня Тетяна Пінчук і Ольга Бідненко, організатори конференції творців дитячих медіа «МедіаЛенд» розповіли про конференцію в прямому ефірі Світлого радіо «Еммануїл». Захід  мав відбутися 25-26 травня в Києві. В ефірі поговорили про його цілі – заохотити журналістів і видавців створювати якісні, сучасні, добрі дитячі медіаресурси, захистити дітей від негативного впливу ЗМІ, а також організувати їм безпеку в Інтернеті. Все це можливо завдяки об’єднанню зусиль батьків, педагогів, психологів, вчителів недільних шкіл та журналістів.

Спікери спонукали слухачів не боятися мріяти, записувати ідеї дитячих проектів, бо вони впевнені, що Бог обов’язково допоможе їх реалізувати свого часу.

3 травня Руслан Кухарчук відвідав Острозьку академію. Зустріч проводилась в рамках Подільського клубу, з’їзди якого спрямовані на те, щоб дивитися на різні сфери життя людини та суспільства – культуру, історію, науку, екологію та інші – з точки зору Біблії. Наступного дня пан Руслан прочитав дві лекції для студентів Гуманітарного факультету – про маніпулювання у сфері ЗМІ, сучасний стан журналістики в Україні, зокрема й релігійної журналістики. Студенти отримали також і «домашнє завдання» – написати журналістський матеріал на релігійну тематику та опублікувати його.

 12 травня відбувся випуск “Ай-Ті-школи від Новомедіа“. Школа проходила з 17 березня до 5 травня в Києві. Всього на навчання вступили більш ніж 20 осіб з яких 16 закінчили школу. Кожен, хто успішно склав екзаменаційний тест, отримав сертифікат про проходження школи та отримання практичних навичок зі створення веб-сайтів. Матеріал школи було розраховано на базовий рівень підготовки, для його засвоєння достатньо було лише вміння виходити в Інтернет і користуватися Фейсбуком (тому що спілкування за межами школи відбувалося в спеціально створеній групі на Фейсбук). Комп’ютерним премудрощам в школі навчали 6 викладачів. Кожен з них має багаторічний практичний досвід роботи в цій сфері.

21 травня на профі-клубі «Новомедіа» відома ведуча телеканалу ТВi Ілона Довгань розповіла про те, як готуватись до ефіру, впливати на суспільство, не втрачати фокусу під час інтерв`ю з політиками та думку глядача ставити вище за свою. Також гостя поділилася секретами підготовки журналіста до телеефіру. На думку ведучої ТВi, сучасний стан української журналістики не надто райдужний: інформаційний потік зі шпальт газет та телеекранів змістив фокус глядачів з суттєвих тем, до приземленого та побутового, тому усілякі ініціативи щодо підвищення професійного рівня журналістів та орієнтир на правду, мораль та об’єктивність (а саме цим займається асоціація «Новомедіа») – справа вкрай потрібна та важлива.

25-26 травня в Київ на конференцію дитячих ЗМІ – «МедіаЛенд – безпечна територія» приїхали представники дитячих світських і християнських ЗМІ, медіа-студій, всі небайдужі до дітлахів з однією метою: захистити дітей від негативного впливу ЗМІ, створити їм безпеку в Інтернеті та запропонувати альтернативні медіа, які будуть позитивними, чистими, цікавими і корисними для підростаючого покоління. Учасники прослухали семінари і пройшли заняття в так званих медіа-лабах за напрямами радіо, телебачення і преси. Спеціальним заходом в рамках «МедіаЛенду» став медіа-ток «Діти під прицілом». В рамках конференції дитяча музична група «Ноїв ковчег» з новомедійниками провели флеш-моб у центрі столиці. Тринадцять дівчат і хлопців з картонними екранами над головою, посміхаючись, стояли мовчки кілька хвилин, а потім закричали: «Чисті ЗМІ – для дітей!». Спеціально для підлітків на «МедіаЛенді» провели блок «Медіа-острівець», а справжнім драйвом і зарядом енергії для учасників конференції став концерт дитячої групи «Ноїв ковчег» (13 дітей, 8 дорослих), які приїхали спеціально на «Медіаленд» з Вінниці.

 

В Асоціації «Новомедіа» готують санчата з літа. Налагоджувати роботу команди та планувати наступний рік почали з червня

 

4 червня президент «Новомедіа» провів зустріч, де розповів про нову структуру Асоціації та назначив відповідальних по всіх напрямках подальшої роботи. А протягом двох наступних зустрічей клубу «Новомедіа» київська команда новомедійників «проживала» ідеальний рік Асоціації, а також шукала відповідь на питання: чому і для кого є цінним місія «Новомедіа» (НМ). Відправною точкою став червень 2012, а кінцевим пунктом – літо 2013 року. Провів обговорення член правління Асоціації «Новомедіа» Андрій Макаренко – за допомогою методів коучингу та моделювання майбутнього. Кожен міг висловитися за однієї умови: дати волю мрійнику, на час “приспавши” в собі реаліста.

20 серпня учасники профі-клубу познайомилися з редактором найбільшого інформаційного порталу України UKR.NET, Віталієм Яблонько. Гість розповів історію створення порталу UKR.NET, а також поділився принципами роботи великорейтингового Інтернет-ресурсу. Про контент і особливості розміщення новин, смаки читачів, блоги, поштові сервіси, дизайн, відвідуваність та просування сайту – цим та іншими питаннями цікавилися у гостя новомедійники.

 

Восени «Новомедіа» стрибнула на декілька кроків вперед завдяки організації двох масштабних заходів та виходу на міжнародний рівень

 

1 вересня пройшла перша офіційна зустріч регіональної команди в Луганську. Під час неї відбулося пряме інтернет-включення з Русланом Кухарчуком, в ході якого він ділився досвідом проведення новомедійних зустрічей у Києві, а також побажав успіхів луганчанам-медійникам.

15 вересня у Києві на семінарі «Безпека дітей в Інтернеті» багаторічним досвідом ділився координатор програми Microsoft “Школи – новатори” Артур Кочарян. Це був практичний тренінг, що проходив у інтерактивному режимі. Серед слухачів: батьки, вчителі загальноосвітніх та недільних шкіл, медійники. Зустріч проходила у форматі гри. Гість розповів про те, як діти стають жертвами спілкування з незнайомцями в соціальних мережах, навіть не підозрюючи, хто насправді спілкується з ними по той бік монітора. Артур Кочарян навів статистику, згідно якої лише 9% підлітків в Інтернеті навчаються, решта, як правило, спілкуються в соціальних мережах, дивляться фільми та грають.

13 вересня на профі-клубі «Новомедіа» на питання присутніх відповідала Тетяна Хмельницька – ведуча та продюсер інформаційно-аналітичного проекту на Ера FM «Ранок великої країни». Вона розповіла як спілкуватися з гостями у студії, як вести програму цікаво, та як вийти з найнеочікуваніших труднощів спілкування у прямому ефірі. Також гостя надала багато порад бажаючим працювати на радіо.

27-29 вересня в Києві на базі Асоціації «Новомедіа» відбулась Європейська конференція журналістів. Близько 30 медіа-працівників з 20 країн світу зібралися разом. Організатором заходу виступила організація The Media Project. Основні учасники – професійні журналісти міжнародного рівня з поважним  досвідом роботи в ЗМІ. П’ятниця і субота були насичені тематичними сесіями. У суботу вранці учасники конференції виступили з короткими доповідями про ситуацію в медіа-сфері в кожній окремо взятій країні. Після цього вся група вирушила на екскурсію Києвом.

6 жовтня Асоціація «Християнські Молодіжні Табори» проводили  конференцію «Результативний табір = інновація + маркетинг». Новомедійниці Ольга Бідненко та Тетяна Пінчук були запрошені організаторами для проведення семінару  з PR. Ольга говорила про важливу роль налагодженої роботи прес-центрів. Далі перейшли до складання прес-пакета і написання новини. Після практичних порад слухачі дізналися про роботу Асоціації «Новомедіа» та про можливості співпраці.

З 7 по 10 жовтня в Ялті відбувалась конференція Міжнародної Асоціації християнських шкіл, куди було запрошено президента «Новомедіа». Руслан Кухарчук розповів про роботу шкільного піар-центру, позначивши відмінності між піаром і рекламою, дав ряд практичних рекомендацій щодо організації шкільного піар-відділу.

У період з 15 по 19 жовтня Руслан Кухарчук, голова Асоціації «Новомедіа» виступив як експерт з медіа на декількох заходах в Киргизстані. Спочатку відбувся круглий стіл «Євангельські церкви в діалозі з суспільством та державою». Зустріч була організована за підтримки ГО Центр Ініціатив «Суйуу Булагы». Під час неї керівники християнських деномінацій Киргизії обговорювали питання взаємодії євангельських церков із суспільством, державою та іншими релігіями, про правовий захист церков та віруючих. А потім голова Асоціації вчив на дев’ятій пасторській конференції «Церква і суспільство». Спеціалізований захід відвідали представники 26 церков країни.

2-4 листопада відбулась головна подія року в житті «Новомедіа» – Міжнародний Форум «Новомедіа». Сотні медіа-працівників з різних країн зібралися на цей захід. Центральна тема події – «Професійний стрибок та швидкий розвиток у медіа-професії». Традиційний девіз Форуму: «Нові медіа та вічні цінності». Цього року організатори поставили собі завдання: Форум повинен допомогти учасникам здійснити професійний стрибок. Для цього протягом трьох днів понад сорок спікерів ділилися своїми знаннями та навичками. Вони репрезентували всі типи мас-медіа (ТБ, газети, радіо, веб-проекти) – як християнські, так і світські. Один з найяскравіших виступів належав президентові Gala Media Group Павлу Шилько. Також спеціальними спікерами Форуму були: Заступник гендиректора телеканалу ТВі Наталя Катеринчук та журналіст того ж каналу Юлія Банкова, ведучі новин телеканалу «Інтер» Анастасія Даугуле та Володимир Андрієвський, Володимир Завадюк («Х-фактор», «Україна має талант») та Аліса Якубович («Сніданок з 1 +1»), Віталій Єрмак («Гроші», 1 +1), Андрій Макаренко (ICTV, 5 канал, Новий канал, ТВі, Інтер), Владислав Головін (журнал Forbes.Україна) У рамках Форуму окремим блоком успішно пройшла конференція для інтернетчиків. Учасники мали нагоду послухати таких фахівців: Андрій Чеботарьов (пресс-секретар компанії Promodo, журналіст, блогер), Борис Ходорковський (Netocrat Communications), Влад Леготкін (прес-служба «Вконтакте») та інші. Немалу увагу приділили студентам журфаків. Також однією з найбільш значущих подій Форуму стало вручення подяк програмам світських телеканалів, які систематично через свої проекти популяризують вічні цінності. В останній день Форуму відбувся фінал конкурсу відеороликів «Цінуй життя». П’ять фіналістів були нагороджені в різних номінаціях, а автор кращого відео про кенійських дітей Роман Гураль забрав головний приз – iPad2. Крім того, з нагородами поїхали додому переможці конкурсу християнських сайтів. А нові члени Асоціації отримали пластикові посвідчення журналістів.

На Форумі було прийнято знакове рішення – Асоціація журналістів «Новомедіа» одностайним голосуванням її членів змінила свій статус на міжнародний.

19 листопада про правила,елементи та тонкощі цікавого кіно дізналися учасники профі-клубу «Новомедіа». Гостем цього разу став Ілля Воєводчук, режисер та сценарист у проекті «На грані». Разом зі спікером гості відповідали на питання: без чого неможливо створити гарний фільм? Що  привертає увагу глядача? Як віднайти креативну ідею? Чим має володіти герой, аби фільм став цікавим?Крім цього говорили про тему і задум сценарію, роль режиссера у кіно, а також засвоїли теорію на прикладах відомих фільмів.

27 листопада, в рамках проекту «Релігійна грамотність майбутніх журналістів» Луганськ відвідав Руслан Кухарчук, президент Асоціації журналістів «Новомедіа». В цьому обласному центрі він провів лекції та майстер-класи в двох вищих навчальних закладах для студентів медіа-спеціальностей. Після візиту до ЛНУ Руслан Кухарчук зі схожою програмою відвідав Луганську державну академію культури та мистецтв. Тут його також очікували активні та зацікавлені студенти, що навчаються за спеціальністю кіно-, телемистецтво. Завершальним етапом візиту до Луганська стала участь Руслана Кухарчука у прямому ефірі програми «Важливі люди» на телеканалі «Ірта». Більшою мірою бесіда була присвячена громадській діяльності гостя.

 

Наприкінці 2012 року новомедійники встигли зробити важливі справи: випустили айтішників, організувати національну молитву за ЗМІ та визначили свою роль у команді

 

2 грудня за ініціативою «Новомедіа» в багатьох церквах відбулась національна молитва за ЗМІ. Такі молитви проводять з 2006 року в Україні. Цікаво, що друзі з інших країн також приєднується до молитовної акції першої неділі грудня.

3 грудня Асоціація «Новомедіа» та World Press Association («Всесвітня Асоціація Преси») підписали Меморандум про співробітництво. Організації домовилися співпрацювати в галузі обміну інформацією. Мета – захист прав журналістів в міжнародних організаціях журналістів по всьому світу, а також в ОБСЄ, ООН, ЮНЕСКО; забезпечення міжнародними картками журналістів; проведення досліджень у сфері масових комунікацій та інше, а також представлення взаємних інтересів. Підписи під документом поставили Олександр Бєлов та Руслан Кухарчук.

15 грудня був випуск другої «Ай-ті школи від «Новомедіа». Головний організатор школи Денис Семенюк, голова інтернет-департаменту «Новомедіа». Спікерами другої школи були досвічені айтышники – новомедійники Андрій Яковенко та Павло Чернявський. Студенти навчилися “писати” сайти за допомогою PHP-скриптів, вміють працювати з Apache і обробляти дані з MySQL. Загалом, за допомогою основної зв’язки – WAMP вони вже впевнено можуть створити свій веб-ресурс. Всі студенти склали тестові завдання  та отримали сертифікат

Напередодні Нового року, 17 грудня, відбувся ще один профі-клуб. Учасники визначали свої ролі в команді. А допомагав у цьому Ігор Небава, викладач Інституту менеджменту. Разом з ним профі-клубівці розплутали детективну історію. Все почалося з запитання – що ж таке команда? Гість зустрічі доповнив відповіді, що пролунали і зауважив, що це люди, перш за все, об’єднані конкретною відповідальністю і взаємодоповнюють одне одного. Ігор запропонував це зробити за допомогою моделі Реймонда Белбіна. Хто є хто, кожен з учасників профі-клубу дізнався із запропонованого тесту та спеціальної гри.

Наприкінці грудня в Іркутську проводили «Сибірську медіа-школу». Орієнтир – на створення професійних телевізійних студій при церквах. Організатором стала церква «Нове Покоління». Руслан Кухарчук був запрошений бути одним із ключових спікерів. На медіа-школі протягом трьох днів проводили навчання журналістів та відеооператорів. Учням викладалися практичні навички професійної журналістики, відеооператорского мистецтва і монтажу. Учні, розбившись на пари (журналіст + відеооператор) робили відеосюжети, виконували практичні завдання та наприкінці отримали сертифікати.

До Асоціації «Новомедіа» в 2012 році приєдналися 25 нових членів.

Всього зустрічей клубу «Новомедіа» – 30, з них:

клубів вебмайстрів – 5;

молитовних зустрічей – 6;

організаційних зустрічей – 7;

зустрічей з Русланом Кухарчуком – 6;

профі-клубів – 6.

Читати також: Медіактивність новомедійників у 2012 році “Новомедійники все більше висвітлюють вічні цінності у ЗМІ

Прес-центр Асоціації “Новомедіа”