Сергій Степанюк – не звичайний проповідник. Окрім свого духовного покликання він є продюсером та телеведучим телеканалу «Надія», а також дуже активним користувачем сучасних соціальних медіа. Є адміністратором кількох телеграм-каналів з загальною аудиторією близько 20 тисяч підписників.

На конференції «Інструменти медіа для церкви і християнської організації» 11 квітня Сергій розповів про технології та можливості мессенджерів, серед яких з особливою теплотою відзначив останній соціальний винахід Павла Дурова.

«За останній рік Telegram продемонстрував найвищі в Україні темпи зростання із усіх мессенджерів. З 25% активних користувачів social media цей додаток досяг позначки у 45%. І хоча у телефонах українців все ще найбільше встановлено іконок Вайберу та Фейсбук мессенджерів, Telegram вже обігнав скайп та вотсап  і продовжує свою позитивну динаміку вгору»,- резюмував спікер.

Таким результатам є пояснення, а точніше переваги мессенджера над іншими. Зокрема, щоб знайти людину у Telegram не обов’язково знати її номер телефону, достатньо лише юзернейм. Цей мессенджер доступний та адаптований до будь-якої платформи – хоч це телефон, ноутбук чи планшет. Звукові повідомлення тривалістю до години – ще один плюс до рейтингу літака на синьому фоні, а хмарне сховище для зберігання різноманітних файлів до 1.5 гб та музика, яку можна закачати та слухати – взагалі тішать.

На відміну від вайберу, яким користується більш старше покоління, аудиторія Telegram – це молоді, активні люди, багато з яких мають активну життєву позицію. Вони гнучкі, динамічні та не бояться ризикувати. Майже половина поціновувачів додатку – молодь до 25 років, 51% – чоловіки та 49%-жінки, 17% – не дивляться телевізор і 34% – не слухають радіо.

«У Фейсбук сторінку із 10000 підписниками бачить лише 10% фолловерів. У Telegram все по-іншому. Скільки на вас підписані-стільки за вами й слідкують», – зазначив Степанюк.

Спікер наголосив – розвиваючи свій канал, чи сторінку у додатку, потрібно знати свою аудиторію, зрозуміти, хто вас буде читати і що ви зможете їй запропонувати.

«Останніми роками у топі серед найбільш цікавих тем для українців були освітні канали, новинні, та авторські блоги. Менше стали читати гумор, можливо, аудиторія стає більш свідомою», – додає телеведучий. Сергій Степанюк на прикладі свого акаунту та каналу показав нюанси та цікавинки роботи у Telegram. Наразі у цьому сервісі вже понад 4000 українських каналів.

Конференція «Інструменти медіа для церкви і християнської організації» проходить у Києві 11-13 квітня. Організаторами є Асоціація журналістів «Новомедіа» (Україна) і MEDIAlliance International.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Команда InstalGod розповіла про проблему церкви та принцип «шафи»

Про церковні медіа та основи телевиробництва – Рон Харріс та Уес Хартлі

Социальные медиа для церкви: советы от Бейли Пилант

У Києві пройшла триденна медіа конференція для християн за участю спікерів із США