За даними щорічної доповіді «Про становище у новинних медіа», опублікованої організацією Project for Excellence in Journalism, понад чверть місця в газетах, на новинних сайтах та телебаченні Сполучених Штатів Америки за останній рік були присвячені двом темам – війні в Іраку та президентській кампанії у США, повідомляє Newsru.com. Якщо виключити під час підрахунку новини, що стосуються Іраку, Ірану та Пакистану, то інформація з усіх інших країн становить менш ніж 6% загального потоку.

Отже, роблять висновок дослідники, журналістика з появою Інтернету значно змінилась, але, всупереч сподіванням, інтернет не призвів до широкої демократизації медіа та появи численних нових точок зору. Навпаки, список основних тем, що фігурують у новинах, звузився. Багато традиційних газет узяли на озброєння нові технології, буквально переродившись в онлайні, але виникло багато веб-сайтів, які лише компонують відомості з зовнішніх джерел.

У звіті йдеться, що на доходах ЗМІ негативно відбивається розвиток уміння користувачів уникати інтернет-реклами. У таких умовах багато новинних організацій вимушені скорочувати штат та покладати на плечі співробітників, які залишаються, дедалі більше обов’язків. Новини рідше надходять у формі готового продукту на кшталт ранкової газети або вечірньої телепрограми, вони стають послугою – інформація постійно доповнюється та обростає подробицями, відзначає директор дослідницької організації Том Розенстілд. На його думку, сьогодні стаття не є кінцевим пунктом подорожі у пошуках інформації – інтернет-ЗМІ наводять посилання, що дозволяють дістатись до інших матеріалів.

Журналісти, згідно з результатами дослідження, переважно позитивно ставляться до змін: багатьом подобається вести блоґи, займатись мультимедійними проектами тощо.
Телекритика