Близько 40-ка християнських медіаворкерів на кілька днів залишили свої виробництва і відклали всі свої справи, щоб прослухати курс «Телевиробництво і Медіаменеджмент» від досвідчених спікерів з Америки. Захід був організований Асоціацією «Новомедіа» спільно з MediaIliance International. Курс, який об’єднав в собі виробництво і управління, проходив у центрі Києва 25-26 травня.

IMG_1662

Серед учасників – практикуючі медійники: журналісти, режисери, редактори, продюсери, відеооператори і т.п.

IMG_1529  

IMG_1608

Незважаючи за певний досвід за плечима, було багато того, що можна було взяти в «скарбничку» професійного розвитку. Наприклад, із семінарів Стіна Джетера, старшого продюсера телеканалу CBN News, делегати дізналися специфіку зарубіжної новинної тележурналістики. Стен поділився багаторічним досвідом, як робити новинні сюжети переконливими і незабутніми, як записати відмінне інтерв’ю, як знімати яскраві репортажі.

IMG_1533

В свою чергу Марк Хентджес, титулований кінематографіст з більш ніж тридцятьма роками досвіду, поділився не тільки теорією, але своєю «пристрастю» до зйомки. А саме – показав різноманітні техніки в екстремальних умовах, для цього він демонстрував різне обладнання, яке привіз із собою. Все це було в аудиторії з «телевиробництва».

DSC09049

У паралельному потоці «Медіаменеджмент» викладали не менше професійні спікери. Президент організації MEDIAlliance International Рон Харріс вже вдруге в Україні.

IMG_1543

Враховуючи те, що в якості президента цієї організації він забезпечує зв’язок між християнськими мовниками США, спікер розповів, як посилити вплив християнського мовлення. Також вчив як «розкручувати» бренд організації, створити гарну репутацію, дотримуватися професійних стандартів і якості в медіавиробництві. Ще однією важливою темою для керівників було – як мотивувати персонал і залучати волонтерів.

IMG_1552

Напарником Рона в цій сесії був Курт Мензел. Провідний спеціаліст і консультант зі стажем більше 35 років з питань лідерства та управління поділився цінними порадами зі стратегічного планування. Його семінари були спрямовані на те, щоб допомогти учасникам досягти найвищого рівня продуктивності та впливу.

IMG_1582

Відзначимо, що всі сесії модерував і резюмував Руслан Кухарук, медіаменеджер, голова Асоціації «Новомедіа». В кінці курсу учасники отримали сертифікати, дякували команду спікерів, обмінювалися контактами і зав’язували корисні знайомства для подальшого співробітництва. Тепер залишається очікувати збільшення якісного християнського медіавиробництва.

DSC09062

IMG_1763

Прес-центр Асоціації “Новомедіа”