Семінар зі створення та роботи інформаційного відділу церкви проходив 10-11 березня у центральній баптистській церкві Києва «Будинок Євангелія». Ініціатором виступила Київська Єврейська Месіанська Громада (КЕМГ). Проводила курс Асоціація журналістів «Новомедіа».

На навчання запросили керівників церковних прес-центрів, журналістів-початківців, адміністраторів і редакторів церковних сайтів. На запрошення відгукнулися 65 делегатів з різних християнських спільнот (баптистських, єврейських месіанських, харизматичних), що зацікавлені у поліпшенні роботи інформаційних відділів своїх церков.

Ідея провести такий учбовий курс належить Ірині Мєдвєдєвій, керівникові прес-центру КЄМГ. «Одного дня я почула таку фразу: «Церква зазнає втрат на інформаційному полі», – ділиться Ірина. – І на прикладі нашої єврейської громади я побачила, що це дійсно так. Є люди, що бажають займатися інформаційним відділом, є необхідність розповідати про нашу церкву в світських ЗМІ, але немає потрібних знань та навичок. Тоді я звернулася за консультацією до президента Асоціації «Новомедіа» Руслана Кухарчука і вже разом ми прийшли до рішення провести семінар для працівників церковних прес-центрів».

Спікерами були професійні журналісти, PR-менеджери, головні редактори видань, які мають досвід роботи у світських та релігійних ЗМІ. Серед них: Руслан Кухарчук – журналіст, редактор, телеведучий, президент Асоціації «Новомедіа»; Денис Семенюк – керівник і адміністратор інтернет-порталу PROBOGA.COM; Наталія Конова – оглядач журналу «Профіль»; Дмитро Синяк – журналіст, редактор, керівник прес-центрів, автор книги з журналістської майстерності; Володимир Федощук, блогер, директор компанії у сфері промислової автоматизації; Марічка Галюк – PR-менеджер; Зоя Нікітюк – головний редактор видань мережі клубів для жінок «Fitcurves» і корпоративного видання «Здорова сім’я».

Керівник і адміністратор інтернет-порталу PROBOGA.COM Денис Семенюк ділився з аудиторією особливостями інтернет-маркетингу при використанні Livejournal, Twitter, Youtube. «Не йдіть в соціальні мережі з метою влаштувати там євангелізацію, йдіть з метою будувати стосунки», – призвав Денис учасників, нагадуючи їм про те, що спілкування – це фундамент ефективної євангелізації.

Дмитро Синяк, автор унікальної книги про особистий практичний журналістський досвід «Шахрайські експерименти чесного журналіста», журналіст з величезним досвідом роботи в популярних виданнях України, серед яких «Високий замок», «Контракти», «Тест-драйв», розповів присутнім, як «закохати» в себе журналістів.

Спеціальний оглядач журналу «Профіль» Наталія Конова дала студентам практичні поради, як написати хорошу новину, статтю або свідоцтво. Володимир Федощук, блогер, генеральний директор компанії у сфері автоматизації житла і промислової автоматизації, повідав секрети довірчого маркетингу.

Головний редактор видань мережі клубів для жінок Fitcurves (ФітКервс) і корпоративного видання «Здорова сім’я» компанії Nuga Best (Нуга Бест) Зоя Никітюк провела не лише цікаву лекцію про те, як вести діалог з пресою, а й цікаве практичне заняття з написання прес-документів.

Марічка Галюк, PR-фахівець з досвідом роботи в компаніях «Mainstream Communication & Consulting», «De’longhi-Україна», Ukietech (Texas, USA), не зважаючи на свою декретну відпустку, з радістю поспілкувалася зі студентами. Вона  розкривши для них ази PR, починаючи з історії цієї гілки менеджменту, закінчуючи її основними напрямами та методами активності. Задля закріплення лекцій Марічка провела зі студентами ролеву гру «Організація і проведення прес-конференції».

Напикінці зустрічі Тетяна Пінчук презентувала Асоціацію «Новомедіа», повідавши аудиторії про історію даного журналістського об’єднання, його проекти та учасників. 

Юлія Долматова, Оксана Міронець, прес-центр “Новомедіа”

KEMO_PR2

KEMO_PR

keno_pr4_

KEMO_PR3