Аналітика Архіви - Сторінка 9 з 16 - Асоціація "Новомедіа"

Category Archives: Аналітика

Изображение

Як зробити телесюжет цікавим

7 порад тележурналістам. 1. Подивіться сюжети з вашої теми на сайтах телеканалах та спецресурсах з архівами програм. Ви побачите купу кліше як за формою, так і за змістом, вже саме ...

Читати далі
Изображение

Як стати хорошим журналістом-міжнародником

Про важливість формування бази джерел, співпраці з МЗС та знання історії – екс-працівники міжнародного відділу служби новин телеканалу Інтер. Формуйте бази джерел, вивчайте і аналізуйте їх Цінність кожного журналіста великою ...

Читати далі
Изображение

Типові помилки редактора корпоративного видання

Редактор корпоративного видання — не лише журналіст і рерайтер, а і спеціаліст із піару та інших комунікацій. Адже корпоративне видання — це засіб пропаганди, агітації та організації, і робота з ...

Читати далі
Изображение

9 порад молодим регіональним журналістам від британського експерта Джона Мейра, члена журі Society of Editors’ Regional Press Awards

Прочитавши понад 200 статей 60 авторів, представлених на цьогорічний конкурс у номінації «Молодий журналіст року», пан Мейр радить молодим регіональним журналістам: 1. Здобудьте базові професіональні навички. Стиль та точність все ...

Читати далі
Изображение

Як медіа ефективніше використовувати фейсбук

Додайте людське обличчя, уникайте формалізму, вгамуйте апетит, реагуйте й допомагайте. Існує безліч рекомендацій щодо того, як компанії та бренди можуть використовувати можливості соціальних мереж. Сайт Mediabistro опублікував кілька цікавих порад ...

Читати далі
Изображение

Фейсбук та моделювання щастя в медіа

Фейсбук знайшов, що моделлю щастя є не стільки слухання про інших, як розповідь про себе. Сучасні ЗМІ не давали звичайній людині такої можливості, тільки соціальні мережі озброїли її цим інструментарієм. ...

Читати далі
Изображение

Медіа будуть змушені грати за правилами інтернету

Коли і як скористатися новими мобільними і соціальними платформами в інтернеті – для медіа-компаній це і питання вибору моменту та технологічних інструментів, і питання бізнес-стратегії. Але можете не сумніватися: оскільки ...

Читати далі
Изображение

Як перестати працювати в цейтноті і полюбити планування

Більшість журналістів ненавидить планування, натомість менеджери обожнюють. Десять рекомендацій, які допоможуть вам примиритися з цією прикрою процедурою. Що ненавидить більшість журналістів у редакціях? Що так неприємно обмежує політ їхніх творчих ...

Читати далі
Изображение

Конвергентні медіа: поради Ніколая Крістенсена і Вілфріда Руеттена. Як за допомогою нових медіа домогтися частки телеперегляду 60–80% і залучити аудиторію таким неексклюзивним відео, як промова президента

У конвергентних медіа особистості стають брендами, а бренди перетворюються на світ віртуальної реальності. При переході медіа від традиційних форм до новітніх для журналіста головне – вивчити свою аудиторію, зачепити її, ...

Читати далі
Изображение

Українські діти в інтернеті – легка здобич для маніяків і шахраїв. Понад 90% дітей – в інтернеті, але безпекою переймається меншість

Майже всі українські діти віком від 10 до 17 років користуються інтернетом, але більше половини погано поінформовані про небезпеки мережі й залюбки оприлюднюють особисту інформацію. Такими є результати дослідження, презентованого ...

Читати далі