Category Archives: Аналітика

Коментар Асоціації «Новомедіа» щодо законопроектів «Про медіа» та «Про медіа в Україні»

Закони України «Про медіа» (2693) та «Про медіа в Україні» (2693-1) передбачають запровадження спільного регулювання у сфері медіа як поєднання функцій та засобів державного регулювання та галузевого саморегулювання. Автори пропонують ...

Читати далі

Асоціація «Новомедіа»: законопроект про дезінфомацію створює загрози

Коментар Асоціації журналістів «Новомедіа» щодо проекту Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення національної інформаційної безпеки та права на доступ до достовірної інформації”

Читати далі

Звернення Асоціації “Новомедіа” до народних депутатів щодо проекту Закону № 0931

Народним депутатам України

Читати далі

Про викривлення дефініції «мова ворожнечі» говорили у Києві

Тематична дискусія про так званий «хейт спіч» (hate speech) відбулася у Києві 6 грудня. Організатором круглого столу виступила Асоціація журналістів «Новомедіа», розмістилася подія у приміщенні Національної спілки журналістів України. Промовці ...

Читати далі

Провідні експерти – про інтереси віруючих у Суспільному мовленні

22 березня в Києві пройшли  експертні обговорення щодо реалізації інтересів християн різних конфесій у системі Національної суспільної телерадіокомпанії України.  В обговоренні взяли участь провідні журналісти, представники медійних  громадських організацій, а ...

Читати далі
DSC09177_800x534

Резолюція учасників круглого столу «Як реалізувати інтереси віруючої аудиторії у системі суспільного телерадіомовлення»

 «Як реалізувати інтереси віруючої аудиторії у системі суспільного телерадіомовлення» Круглий стіл, Київ, зала Національної спілки журналістів України 22 березня 2017 рік Резолюція учасників круглого столу В обговоренні взяли участь провідні ...

Читати далі
12.jpg

Як і навіщо розширити Наглядову раду НСТУ

Лише через 21 місяць після ухвалення відповідного закону остаточно завершився процес створення Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ). Наприкінці грудня 2016-го уряд затвердив статус компанії, а 19 січня поточного року вона ...

Читати далі
15748060_10209878703436422_255311938_o_1.jpg

Персоналізація

Коли аудиторія вирішує що дивитися, слухати або читати, то користується переважно двома основними критеріями. Перший – злободенна тема. Другий – цікава персона автора матеріалу чи ведучого. Якщо мова йде про ...

Читати далі

Участь церков і релігійних організацій у суспільному мовленні різних країн

Головною метою даної статті є визначення впливу церков на суспільне мовлення в країнах світу, досвід яких можна використовувати в процесі становлення суспільного мовлення в Україні. Суспільне мовлення – це різновид ...

Читати далі
23_11_2015_news_kyharchyk_1.jpg

Руслан Кухарчук: “Христианские журналисты смогут воздействовать на общественное мнение, если будут производить интересный и злободневный медийный продукт”

Мы живем в информационную эпоху. Новостные сюжеты, репортажи, пресс-релизы, аналитика – лишь небольшой перечень разновидностей материалов, составляющих основу ежедневного информационного потока. Каждый день люди желают делиться информацией, а также узнать ...

Читати далі