25 квітня вісім слухачів інтенсивного семінару «Текст. Як писати без мук» вирішили нарешті побороти страх білого аркуша. І дізнатися універсальні секрети написання хорошого тексту, навчитися створювати текст для сайту і соцмереж, а також писати тексти про товари і послуги.

Координатор школи медіапрофессіі «Новий журналіст» Зоя Нікітюк з ентузіазмом розповідала про те, як зацікавити читача з першої ударної фрази, писати так, щоб мухи залишалися живими, а не вмирали від нудьги, «читаючи» ваш текст. А також підказувала слухачам, як придумувати заголовки і ліди, які привернуть увагу читачів.

WP_20150425_007

Практичні завдання, які слідували відразу за теорією, змусили студентів застосувати і уяву, і кмітливість, і навички.

Третю лекцію вів журналіст, медіа-менеджер і президент Асоціації «Новомедіа» Руслан Кухарчук, який розповідав про особливості написання тексту для сайту і соцмереж. «Пам’ятайте, що ви займаєтеся масовою комунікацією. Тому кожне слово в новині, в пості має бути вивіреним, чітким і зрозумілим», – зауважив Руслан.

WP_20150425_011

Завершував восьмигодинний курс Володимир Багненко, засновник студії «Слово», яка займається створенням текстів, які продають. Завдяки йому учасники семінару дізналися про секрети тексту, «який можна продати». Навіть ті, хто думав, що йому це не дуже цікаво, до кінця лекції зрозуміли, що такий формат спілкування з читачами дуже корисний і незвичайний.

Після закінчення семінару учасникам вручили сертифікати та навчальний посібник «Новий журналіст. Як освоїти медіапрофессію»у подарунок.

WP_20150425_020

Та внутрішня енергія, яка горіла в очах лекторів, не могла залишити байдужим навіть найбільш боязких з учасників. А любов до текстів і всьому, що з ними пов’язано, не можна було не відчути.

Йдучи, залишалося приємне враження від плідного дня. Але ентузіазму працювати в сфері журналістики було куди більше!

Анета Дубова, слухач курсу «Текст. Як писати без мук»