16 березня президент Асоціації «Новомедіа» Руслан Кухарчук провів лекцію у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. На лекції було близько 30 студентів третього курсу Інституту журналістики, спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю».
Спікер разом із студентам визначив основні відмінності журналістики та піару і зауважив, що поєднувати ці дві сфери – поганий тон у світі професіоналів. Але, попри це, в аудиторії констатували факт, що багато журналістів працюють в політичному піарі та консалтингу.
Спікер на прикладах сучасної політичної ситуації в Україні показав, що важливо формувати не тільки впізваність персони, але й будувати довіру. Технології у політичному піарі мають свою специфіку – і про це теж говорив Руслан Кухарчук під час лекції.
Студенти ставили запитання щодо конкретних політичних діячів, щодо ситуації і країні та іміджу України на світовій арені. Спікер розповів про репутаційні ризики, формування іміджу та його підтримку.
«Сприяння якісній українській освіті є одним з основних пріоритетів Асоціації «Новомедіа». Я не вперше проводжу майстер-класи у Київському національному університеті ім. Т. Шевченка. Завжди це спілкування є цікавим і, як я сподіваюся, корисним», – говорить Руслан Кухарчук.
Марина Калініна, доцент, кандидат філологічних наук, викладач політичного піару в Інституті журналістики так прокоментувала лекцію спікера: «Дуже хороший харизматичний тренер. Кожна його теза була вдалою та компетентною. І важливо те, що він говорив усе по темі політичного піару, чим, власне, цікавляться студенти. Тому питання ставилися дуже охоче та активно».
Нагадуємо, що представники Асоціації «Новомедіа» відвідали близько 30 навчальних закладів України, проводячи лекції та майстер-класи.