Телеканал «Сіті» значно збільшує обсяг програм для жіночої та дитячої аудиторії. На каналі поки що не схильні розцінювати ці зміни в сітці мовлення як зміну формату мовлення.
Про форматні зміни, за словами Онно Зонневельда, генерального директора «Гравіса» («Кіно, «Сіті»), можна буде говорити лише після затвердження СМЕ (мажоритарним акціонером телекомпанії) нової концепції розвитку українських каналів. Сьогодні на «Сіті» обмежуються коментарем щодо того, що канал відходить від концепції міського каналу-комунікатора, яку Онно Зонневельд анонсував в інтерв’ю «ТК» на початку цього телевізійного сезону.За словами пана Зонневельда, канал «Сіті» проаналізував вільні ніші на українському телеринку, зіставив ці дані з профайлом телеканалу (65% – «жінки 25 – 40») і прийняв рішення про значне розширення дитячого та жіночого блоків мовлення. «Сейчас у нас мультфильмы идут в прайм-тайме, и, наблюдая динамику рейтингов, мы склоняемся к решению и дальше увеличивать на канале количество програм для детей», – каже гендиректор «Гравіса».Щодо жіночого мовлення, то пан Зонневельд повідомив «ТК», що на каналі триває робота над масштабним жіночим ток-шоу, яке з’явиться у денному ефірі «Сіті» у новому сезоні.Про те, що формат каналу може зазнати суттєвих змін, міг би свідчити і той факт, що «Сіті», який, нагадаємо, позиціонував себе як київський міський канал, значно розширює мережу покриття по Україні, підписуючи угоди з кабельними операторами. Цього на каналі не заперечують, однак категорично відкидають той факт, що канал може змінити назву. «Сіті» – это не только Киев. А урбанистическая направленность канала, «городской стиль» останется в любом случае», – зауважив пан Зонневельд. Детальніше про нову концепцію нішевих каналів компанії Central European Media Enterprises («Сіті» і «Кіно») читайте в інтерв’ю «Телекритиці» генерального директора ТОВ «Гравіс» Онно Зонневельда у понеділок. «Телекритика»