Два дні, 6 та 7 квітня, в Ірпіні під Києвом проходив Християнський Медіа Вікенд – дружня зустріч для віруючих медійників, організована Асоціацією «Новомедіа».

Серед 80 учасників – журналісти, редактори, оператори, інтернетчики, прес-секретарі, ведучі, продюсери та інші працівники мас-медіа.

Спеціально для підтримки атмосфери вихідного дня та дружньої зустрічі була створена домашня обстановка в оформленні залу, вільний дрес-код, і безліч довгих перерв для знайомства і чаювання.

IMG_4015_

Відкрилася конференція молитвою про ЗМІ в Україні.

На початку Вікенду президент «Новомедіа» Руслан Кухарчук назвав 4 головних мети зустрічей такого формату:

– залишатися актуальними і цілеспрямованими;

– бути у взаємозв’язку між колегами;

– напрацьовувати професіоналізм;

– пам’ятати про благовістя серед колег.

Реалізовувалися цілі через ігри, лекції, ток-шоу, відпочинок та вільне спілкування.

IMG_3538_

Першу лекцію провів адвокат, співзасновник юридичної компанії “Тарасов і партнери” Олександр Суботін. Йому нерідко доводилося брати участь у суперечках, пов’язаних із ЗМІ та консультувати телепроекти, тому він з повною компетентністю вчив про Медіаправо. Олександр розповів, як спростувати недостовірну публікацію, а також як самому не потрапити до суду за неправильне використання інформації, детально розповів про головні права та можливості журналістів, а також закони, що ці права регулюють.

IMG_3584

Учасниками Вікенду були як творці християнських медіа-проектів, так і працівники світських ЗМІ. У кожного свої проблемні питання в контексті роботи та покликання. Тому в рамках Медіа Вікенду вирішили про це “серйозно поговорити”. Хард-ток стосувався двох тем: “Християнські мас-медіа – для чого існуємо. Віруючі журналісти – чим займатися”.

IMG_3718

 

IMG_3708_

У результаті склався загальний висновок: немає християнських або нехристиянських журналістів, віруючий журналіст – це просто носій певних цінностей, в якому б типі ЗМІ він не працював, і повинен подавати їх публічно, лише адаптуючи під формат ЗМІ і специфіку своєї аудиторії.

У той же день говорили про солідарність і командну роботу журналістів як певної спільноти, яка у потрібний момент об’єднуючись, може впливати на суспільно-політичні процеси в країні.

Як один з яскравих прикладів президент Асоціації Руслан Кухарчук нагадав акцію “Захисти своє право знати. Скажи ні закону про наклеп”, до якої з власної ініціативи підключилися всі провідні ЗМІ України восени 2012 року. Закріпили ідею журналістської солідарності командною грою “Пройди лабіринт”.

tnZQegLeDqo

Досягти “взаємозв’язку між колегами” допоміг “народний мікрофон” і творчий вечір. Всі, хто залишав свої заявки на виступ отримали по кілька хвилин на те, щоби представити свої проекти, розповісти про себе та свою діяльність, запросити на заходи тощо.

Після професійних питань нарешті відпочили за святковою вечерею, граючи в каверзну вікторину “Медіаерудит” і насолоджуючись творчими виступами колег-медійників, що дуже гарно співали пісень та зачитували власні вірші.

IMG_3816

IMG_3814

Неділя – день богослужінь. Тому і на Медіа Вікенді почався він ранковою молитвою і прославлянням. Проповіді на Медіа Вікенді не було, зате її плідно замінив семінар “Благовістя і учнівство для журналістів”. Спікер говорив небагато – медійники розділилися на фокус-групи та отримали завдання самостійно за певною схемою розібрати місце Писання Луки 10:1-12. Мета – засвоїти свою особисту відповідальність за благовістя серед колег.

IMG_3556

IMG_4023

Лектор підсумував: “Зверніть увагу, що Біблія говорить нам не “приводьте”, а “йдіть”. Отже не в тому найбільша цінність, щоб привести колегу до церкви, але щоб усередині свого професійного середовища благовістити і починати молитви та спілкування, як у церкві “.

Після учасники поділилися на три профпотоки, майстер-класи за спеціалізованими медіа-темами: реклама і маркетинг, створення християнського ЗМІ і розповідь євангельської істини для світської аудиторії.

IMG_4152

У кульмінації Вікенду київський офіс “Новомедіа” презентував колегам свої проекти, які є інструментом реалізації місії Асоціації, а відтак і учасників Вікенду також. Тим, хто приїхав з інших міст, запропоновано почати проводити щотижневі зустрічі медійників, подібно до тих, які проходять щопонеділка в Києві.

IMG_4222

Президент Асоціації офіційно повідомив про створення окремого масштабного проекту Novomedia Awards. Це означає, що тепер щороку Асоціація вшановуватиме і нагороджуватиме авторів матеріалів у світських ЗМІ, які говорять про віру в Бога і вічні цінності.

Перші подяки були вручені на минулому Міжнародному форумі “Новомедіа” програмам Першого національного та СТБ. А тепер збираються номінанти на цей рік.

У цьому контексті всім новомедійникам і однодумцям було озвучено прохання надсилати посилання на матеріали, що потрапляють під вищеописане визначення в офіс “Новомедіа” за адресою info@novomedia.ua.

На цій позитивній ноті добіг кінця Медіа Вікенд. На завершення було приділено ще трохи часу для “народного мікрофона” і презентацій учасників. Жирною крапкою події, в якості бонусу і подяки за партнерство всі учасники Вікенду отримали книжки для професійного розвитку.

IMG_3580_

Дружня зустріч віруючих колег під назвою Християнський Медіа Вікенд стає другою ключовою щорічною подією Асоціації “Новомедіа” поряд з Міжнародним Форумом “Новомедіа”. Форум – великий захід для представників всіх типів ЗМІ, спрямований на професійний ріст і популяризацію вічних цінностей у світських мас-медіа. А ось Медіа Вікенд – це, перш за все, командо-утворюючі заходи для віруючих колег та однодумців.

IMG_4282_