Завершився триденний Новомедіа Вікенд, що відбувся в Обухівському комплексі. Захід зібрав близько 50 учасників. Серед них були представники прес-центрів церков, медіаробітники світських і релігійних ЗМІ, студенти журналістських факультетів.
Програма Вікенду була насиченою та різноманітною. Якщо говорити коротко, вона включала в себе три складові. Почнемо по порядку.
Спілкування
На відміну від щорічного Новомедіа Форуму та шкіл журналістики (де акцент більше ставиться на навчанні) – Новомедіа Вікенд – заміська локація, куди з’їжджаються і поселяються на три дні християнські медійники для обміну досвідом. «Новомедіа Вікенд дає чудові можливості: нові корисні знайомства, навчальні та розвиваючі курси, відпочинок …. Ти нікуди не поспішаєш і дружня атмосфера спонукує до спілкування», – поділилася Міла Медвідь, Учасниця Вікенду.
«Я на Вікенді вперше і дуже рада, що познайомилася з багатьома людьми із сфери медіа. Я зараз шукаю роботу і завдяки знайомству зібрала важливі контакти для себе, і дізналася про нові можливості », – додала Яна Волович, журналістка.
Цікаво відзначити, що ця подія є другою ключовою в році для членів Асоціації «Новомедіа». Як правило, більшість учасників це новомедійники. Деякі навіть приїхали з Криму. Вони ділилися про те, яке медіасередовище в їхньому регіоні, які можливості та обмеження з’явилися для християнських церков.
Впродовж трьох днів деякі медійники довели, що не тільки виробляють хороший медіапродукт, а й ще талановиті в інших сферах. Тому програма була прикрашена віршами, піснями, музичними номерами, виставкою хендмейд. Були й ті, які показали непогані результати в футболі та волейболі.
Відпочинок
Чисте повітря, сосновий ліс, багато чаю та смачної їжі, комфортні номери – що ще потрібно для відпочинку навесні?! «Не дивлячись на те, що через дрібний дощик вуличний пікнік перенесли в їдальню, було дуже затишно і по-домашньому», – підкреслила Тетяна Пінчук, адміністратор «Новомедіа». «Ми постійно знаходимося в інформаційному потоці, нам дуже важливо розвантажуватися і зарядитися новими ідеями. Саме це я відчуваю після наших зустрічей », – вважає Натана Бандук, режисер.
Ще на неформальний стиль заходу вказувала відсутність краваток і присутність дітей. Адже деякі приїжджали з сім’ями. «Це чудово, що зі мною була моя дружина і діти. Я міг знімати семінари, а у вільний час проводити з сім’єю. Дітям дуже сподобалося бавитися на ігровому майданчику комплексу, вони були в полі мого зору », – зазначив Олег Довбиш, член Асоціації« Новомедіа».
Навчання
Присутні на Новомедіа вікенді отримали кейс важливих знань, свого роду набір християнського медійника. Адже були порушені всі сфери медіа.
Про інтернет-ресурси
Про блогінг, YouTube – особливості Каналу ділився Семен Кременюк (співавтор проекту про інформаційні технології KEDRR.com). Про нові можливості соціальних медіа та онлайн-маркетинг розповідав Дмитро Моцьо. Обидва спікера підкреслили важливість обдуманого та розробленого контенту, який створюють християни.
До них приєдналася Ольга Кулик, керівник європейського офісу INVICTORY ЗМІ. Спікер поділилася практичними порадами, як працювати з великими інтернет-проектами, приділила чимало часу важливості якісних новин, графіки, авторського права, дала багато підказок щодо поліпшення.
Також Денис Семенюк (голова інтернет-департаменту “Новомедіа”, президент Tuthost) запропонував медійникам велику кількість корисних ресурсів.
Про написання історії
А про те, як саме писати хороші тексти, вчив Володимир Багненко (маркетолог в Christian Vision, засновник студії текстів «Слово»). Він пояснив, як писати нариси. На думку Володимира, ні що так не «чіпляє» читача як особиста історія. Учасники аналізували приклади хороших історій і не дуже хороших, говорили про особливості «сторітеллінгу».
Про видеовиробництво
Де шукати інфоприводи? Який мінімальний набір техніки потрібно мати в кожному прес-центрі? Як організувати знімальний процес? Від ідеї до реалізації – в цьому блоці ділилися досвідом Сергій Волошин (керівник телевізійного служіння Девіда Хасавея Євробачення в країнах СНД) і Валентин Сторчевой (керівник телевізійного відділу церкви «Філадельфія»).
Олександр Джусупов (ведучий програми «Абзац» на Новому каналі, засновник і ведучий Skrepka.tv, член правління Асоціації «Новомедіа») розповів про нестандартні рішення та ідеї в телепрограмах.
Про PR-технології
Дилетантству – ні! Новим можливостям – так! Основний меседж цієї сесії. Спікер Юлія Коломоєць (експерт в області комунікацій великих бізнес-структур, керівник Нового Християнського каналу) говорила про важливість формування позитивного правдивого образу церков в ЗМІ, розповіла, як познайомити суспільство із церквою та системно інформувати про ті численні добрі справи, які регулярно здійснюються християнами.
Анастасія Рибак (начальник управління зі зв’язків з громадськістю Житомирської міської ради, прес-секретар міського голови) поділилася, як досягла бажаної посади, порадила, які професійні навички необхідні, щоб працювати в даній сфері і побажала всім досягати цілей, надихнула не боятися йти працювати в державні органи.
Про досвід роботи громадської організації розказував Анатолій Кушнір (директор Асоціації “Поклик”).
Закінчення Вікенду
Захід завершився святковим обідом, обміном контактів і відгуками про захід. «Для мене Вікенд – це чудовий час з колегами” по цеху “, це можливість чогось навчитися і чимось поділитися. Це гарний час спілкування і обміну баченням, думкою, досвідом », – поділилася Ольга Кулик, спікер.
«Для мене Вікенд став ключовою подією на шляху професійної діяльності. У минулому році на цьому заході я познайомилася з важливими для медіароботи людьми. Я зрозуміла, яким напрямком хочу займатися і тепер працюю за фахом. Нічого не буває випадкового. І якщо ви були на Новомедіа вікенді, скоро в цьому теж переконаєтесь », – поділилася думкою Ольга Попович.
Нагадаємо, що Новомедіа Вікенд – щорічна весняна подія Асоціації «Новомедіа».