Завершився триденний Новомедіа Вікенд, що відбувся в Обухівському комплексі. Захід зібрав близько 50 учасників. Серед них були представники прес-центрів церков, медіаробітники світських і релігійних ЗМІ, студенти журналістських факультетів.

IMG_6867

Програма Вікенду була насиченою та різноманітною. Якщо говорити коротко, вона включала в себе три складові. Почнемо по порядку.

IMG_6877

Спілкування

На відміну від щорічного Новомедіа Форуму та шкіл журналістики (де акцент більше ставиться на навчанні) – Новомедіа Вікенд – заміська локація, куди з’їжджаються і поселяються на три дні християнські медійники для обміну досвідом. «Новомедіа Вікенд дає чудові можливості: нові корисні знайомства, навчальні та розвиваючі курси, відпочинок …. Ти нікуди не поспішаєш і дружня атмосфера спонукує до спілкування», – поділилася Міла Медвідь, Учасниця Вікенду.

13230771_1266014540094608_1289986265_o

«Я на Вікенді вперше і дуже рада, що познайомилася з багатьома людьми із сфери медіа. Я зараз шукаю роботу і завдяки знайомству зібрала важливі контакти для себе, і дізналася про нові можливості », – додала Яна Волович, журналістка.

13224236_1266014543427941_1693583280_o

Цікаво відзначити, що ця подія є другою ключовою в році для членів Асоціації «Новомедіа». Як правило, більшість учасників це новомедійники. Деякі навіть приїхали з Криму. Вони ділилися про те, яке медіасередовище в їхньому регіоні, які можливості та обмеження з’явилися для християнських церков.

13234696_1266014546761274_1273903914_o

Впродовж  трьох днів деякі медійники довели, що не тільки виробляють хороший медіапродукт, а й ще талановиті в інших сферах. Тому програма була прикрашена віршами, піснями, музичними номерами, виставкою хендмейд. Були й ті, які показали непогані результати в футболі та волейболі.

IMG_6969

IMG_6984

Відпочинок

Чисте повітря, сосновий ліс, багато чаю та смачної їжі, комфортні номери – що ще потрібно для відпочинку навесні?! «Не дивлячись на те, що через дрібний дощик вуличний пікнік перенесли в їдальню, було дуже затишно і по-домашньому», – підкреслила Тетяна Пінчук, адміністратор «Новомедіа». «Ми постійно знаходимося в інформаційному потоці, нам дуже важливо розвантажуватися і зарядитися новими ідеями. Саме це я відчуваю після наших зустрічей », – вважає Натана Бандук, режисер.

IMG_7058

Ще на неформальний стиль заходу вказувала відсутність краваток і присутність дітей. Адже деякі приїжджали з сім’ями. «Це чудово, що зі мною була моя дружина і діти. Я міг знімати семінари, а у вільний час проводити з сім’єю. Дітям дуже сподобалося  бавитися на ігровому майданчику комплексу, вони були в полі мого зору », – зазначив Олег Довбиш, член Асоціації« Новомедіа».

IMG_7014

IMG_6934

Навчання

Присутні на Новомедіа вікенді отримали кейс важливих знань, свого роду набір християнського медійника. Адже були порушені всі сфери медіа.

13244258_999940853375781_1048048219266946009_o

Про інтернет-ресурси

Про блогінг, YouTube – особливості Каналу ділився Семен Кременюк (співавтор проекту про інформаційні технології KEDRR.com). Про нові можливості соціальних медіа та онлайн-маркетинг розповідав Дмитро Моцьо. Обидва спікера підкреслили важливість обдуманого та розробленого контенту, який створюють християни.

13243699_999935850042948_7360731253729966112_o

До них приєдналася Ольга Кулик, керівник європейського офісу INVICTORY ЗМІ. Спікер поділилася практичними порадами, як працювати з великими інтернет-проектами, приділила чимало часу важливості якісних новин, графіки, авторського права, дала багато підказок щодо поліпшення.

IMG_7030

Також Денис Семенюк (голова інтернет-департаменту “Новомедіа”, президент Tuthost) запропонував медійникам велику кількість корисних ресурсів.

IMG_6843 

Про написання історії

А про те, як саме писати хороші тексти, вчив Володимир Багненко (маркетолог в Christian Vision, засновник студії текстів «Слово»). Він пояснив, як писати нариси. На думку Володимира, ні що так не «чіпляє» читача як особиста історія. Учасники аналізували приклади хороших історій і не дуже хороших, говорили про особливості «сторітеллінгу».

IMG_6909

Про видеовиробництво

Де шукати інфоприводи? Який мінімальний набір техніки потрібно мати в кожному прес-центрі? Як організувати знімальний процес? Від ідеї до реалізації – в цьому блоці ділилися досвідом Сергій Волошин (керівник телевізійного служіння Девіда Хасавея Євробачення в країнах СНД) і Валентин Сторчевой (керівник телевізійного відділу церкви «Філадельфія»).

IMG_6965

IMG_6955

Олександр Джусупов (ведучий програми «Абзац» на Новому каналі, засновник і ведучий Skrepka.tv, член правління Асоціації «Новомедіа») розповів про нестандартні рішення та ідеї в телепрограмах.

IMG_7044

Про PR-технології

Дилетантству – ні! Новим можливостям – так! Основний меседж цієї сесії. Спікер Юлія Коломоєць (експерт в області комунікацій великих бізнес-структур, керівник Нового Християнського каналу) говорила про важливість формування позитивного правдивого образу церков в ЗМІ, розповіла, як познайомити суспільство із церквою та системно інформувати про ті численні добрі справи, які регулярно здійснюються  християнами.

13214783_1266014340094628_1230349757_o

Анастасія Рибак (начальник управління зі зв’язків з громадськістю Житомирської міської ради, прес-секретар міського голови) поділилася, як досягла бажаної посади, порадила, які професійні навички необхідні, щоб працювати в даній сфері і побажала всім досягати цілей, надихнула не боятися йти працювати в державні органи.

13234652_1266014350094627_1872503001_o

Про досвід роботи громадської організації розказував Анатолій Кушнір (директор Асоціації “Поклик”).

IMG_6992

Закінчення Вікенду

Захід завершився святковим обідом, обміном контактів і відгуками про захід. «Для мене Вікенд – це чудовий час з колегами” по цеху “, це можливість чогось навчитися і чимось поділитися. Це гарний час спілкування і обміну баченням, думкою, досвідом », – поділилася Ольга Кулик, спікер.

IMG_7008

«Для мене Вікенд став ключовою подією на шляху професійної діяльності. У минулому році на цьому заході я познайомилася з важливими для медіароботи людьми. Я зрозуміла, яким напрямком хочу займатися і тепер працюю за фахом. Нічого не буває випадкового. І якщо ви були на Новомедіа вікенді, скоро в цьому теж переконаєтесь », – поділилася думкою Ольга Попович.

13235586_999937746709425_3946442671791922629_o

Нагадаємо, що Новомедіа Вікенд – щорічна весняна подія Асоціації «Новомедіа».