В останні дні березня та першого квітня медійники з чотирьох країн взяли участь у навчальній конференції «Телебачення, радіо, соціальні медіа та PR». Захід у київському готелі «Хрещатик» організували Асоціація журналістів «Новомедіа» (Україна) та «MEDIAllince Internacional» (США). Хештег #novomedia17 фактично став неофіційною назвою події.
П’ятеро досвідчених фахівців з Америки і шестеро з України стали спікерами на цій щорічній весняній події. Своєю чергою в аудиторії зібралися 170 учасників: журналісти-християни різних деномінацій, співробітники християнських та громадських організацій, представники прес-служб церков, учасники незалежних медіа-проектів і просто зацікавлені темою. Вранці і ввечері проходили сесії на загальні питання, а вдень – тематичні навчальні у трьох аудиторіях одночасно.
У вступному спічі голова Асоціації журналістів «Новомедіа» Руслан Кухарчук озвучив основні пріоритети: створювати якомога більше авторського медійного контенту, робити свою масову комунікацію цікавою і зрозумілою, і як результат – збільшувати аудиторію.
«Ми несемо відповідальність за майбутнє і за ЗМІ. Нехай наші матеріали будуть філігранними і вдалими, нехай кожне слово буде влучним і таким, що несе істину», – закликав голова «Новомедіа».
Далі мікрофон опинився у руках Рона Харіса, радіожурналіста з досвідом понад 50 років і президента організації «MEDIAllince Internacional».
«Я настільки досвідчений, що навіть пам’ятаю час, коли ще не було телевізорів! Уявляєте?» – почав він. А далі представив делегацію спеціалістів різних медійних галузей зі Сполучених Штатів, які прибули сюди викладачами. При цьому наголосив, що вони прилетіли за власний кошт, щоб поспілкуватися з українськими колегами і поділитися досвідом і навичками.
На сесіях з радіовиробництва викладав Берні Макпартленд (Bernie McPartland) – директор виробництва та заступник програмного директора християнського радіо «KСВI» у Далласі (штат Техас). Групу зацікавлених соціальними медіа тренувала Лі Ен Джексон (Lee Ann Jackson) – виконавчий директор з маркетингу в рекламному агентстві «Ambassador». Потужними і надзвичайно практичними були сесії з телевізійного виробництва, організовані командою з організації «In Touch Ministries» – Гарі Лонгенекера (Gary Longenecker) та Джона Маккінона (John McKinnon).
Дізнатися подробиці про кожну тематичну сесію можна у відповідних репортажах за посиланнями: «Телевиробництво», «Радіомовлення», «Соціальні медіа».
Репортаж МедіаконференціїПул українських спікерів склали ті, хто ще жодного разу не виступав на подіях Асоціації «Новомедіа», проте які вже накопичили значний досвід у галузі медіа.
Алекс Фішман розповів про уроки успіху єврейського месіанського порталу ieshua.org. Арт-директор і дизайнер Дмитро Ларін – про специфіку і особливості візуальної комунікації. Сергій Степанюк з медіа-групи «Надія» – про медійну складову святкування 500-річчя Реформації. Автор спільноти «FOLLOWING JESUS» у «ВКонтакті» Макс Вітвіцький долучився з темою про християнське служіння у соцмережах. А організатор приїздів Ніка Вуйчича в Україну Яна Кучеренко ділилися досвідом проведенням маркетингових кампаній.
В останній день на вечірній сесії зібралися всі разом. І для підсумкових навчальних рекомендацій, і для промов учасників конференції, і для вручення українських національних подарунків іноземним гостям. Не обійшлося і без фінального спільного селфі з аудиторією та живих трансляцій у Facebook.
Асоціація «Новомедіа» вже третій рік поспіль проводить весняний спільний захід разом з «MEDIAllince Internacional». Це дозволяє у найкращий спосіб поєднати український і міжнародний досвід для розвитку християнського медіаслужіння в Україні.
Репортаж по тематичним сесіям:
«Радіомовлення» – спікери Рональда Харріс та Берні Макпартленда
«Телевиробництво» – спікери Гарі Лонгенекер та Джон Маккінон
«Соціальні медіа» – Лі Ен Джексон