Вадим Родославов, розробник інтернет-магазину «Християнська книга» www.kniga.org.ua, став гостем клубу веб-майстрів 27 травня та розповів про принципи побудови успішного бізнесу в Інтернеті.
Традиційно веб-клуб почав свій професійний вечір з розгляду останніх новин у сфері IT-технологій. Так, наприклад, сервіс flickr тепер дозволяє розміщувати 1 Тбайт фотографій, а Yandex відкриває майстерню стартапів. Крім того, учасники дізналися, які події варто відвідати у червні. Та отримали пару рекомендацій від Дениса Семенюка, голови IT-департаменту Асоціації «Новомедіа», щодо програм, які можна використати під час пробіжок.
Вадим Родославов приїхав на зустріч клубу веб-майстерів з Одеси. Вадим починав проект ще в студентські роки. Саме тоді створення інтернет-магазину було одним з практичних завдань на заліку з інформатики. Після цього Вадим отримав, на превеликий його подив, своє перше замовлення. Ось так розпочався бізнес. Наразі у «Християнській книзі» працюють 7 людей, а відвідують сайт за 1 день близько 1000.
Своїм багатолітнім досвідом Вадим Родославов поділився і з тими, хто хоче розвивати власну справу в мережі Інтернет. На його думку, найважливіше – це ідея. Де брати ідеї? Вадим порадив розвивати вже існуючий бізнес або ж дати нове життя ідеї, що не розвивається. При цьому важливо не боятися стати конкурентом навіть гігантам у бізнесі, а також активно шукати нове.
Невід᾽ємним елементом вашого бізнесу є ви самі, як сказав гість веб-клубу. У вас має бути мрія, внутрішнє відчуття, що справа матиме успіх. Разом з тим, треба заражати ентузіазмом інших, а також спілкуватися з тими, хто може надихнути вас. Важливим аспектом залишається і цільова аудиторія, та зі своїм споживачем теж необхідно визначитись.
Гість клуба веб-майстерів порадив не тягнути із запуском проекту, та відзначив, що «сирий» працюючий проект краще аніж ніякого. У команду співробітників спікер зустрічі рекомендував брати, перш за все, програмістів, потім досвідчених робітників, а самому, як розробнику, важливо бути різноробочим, але прагнути робити те, що найкраще виходить.
Принципи, за якими працює «Християнська книга»:
– бути чесним будь-якою ціною
– краще залишитись скривдженим самому, ніж з незадоволеним клієнтом
– перекладати частину відповідальності за якість обслуговування на клієнта
– ніколи не доводити свою правоту кліентам.
Також Вадим розповів, як щоденно розвивати свою справу. Це може бути відслідковування трендів на сайті магазину, а також відвідування сайтів конкурентів, інше.
На думку Вадима Родославова, не варто сподіватися при оцінці роботи інтернет-магазину на «лайки» у соцмережах, а також розміщувати на своєму сайті рекламу інших.
«Наберіться терпіння, чекаючи результату, та будьте задоволені будь-якому замовленню», – відзначив насамкінець гість клубу.
Нагадаємо, зустрічі клубу веб-майстрів проходять в останній понеділок місяця. Та повідомляємо, учасником веб-клубу можна стати, як в реальному, так і в онлайн-режимах.
Прес-центр Асоціації «Новомедіа»