У рекламі має бути тільки гривня. Кабінет Міністрів хоче, щоб інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені в рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначалася виключно в гривні. Відповідний законопроект № 11121 зареєстровано в парламенті 30 серпня. 

Зокрема, в законопроекті № 11121 про внесення зміни до статті 8 закону «Про рекламу» пропонується статтю 8 доповнити частиною восьмою такого змісту: «Інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні».

Аналогічну норму ухвалив у 2007 році російський уряд, пише «Коммерсантъ. Украина». Спочатку російський закон передбачав штрафи до 460 тисяч рублів ($14,3 тисяч) за порушення цієї норми, але в фінальній версії згадку про штрафи виключили. Тим не менш санкції за невиконання закону до бізнесу застосовували. 2010 року низка туристичних компаній отримали штрафи в розмірі 100 тисяч рублів ($3,1 тисяч) кожна за те, що на їх сайтах ціни на путівки були зазначені в євро і доларів без переводу на національну валюту. 

Експерти передбачають, що уряд таким чином намагається підтримати національну валюту. З 2009 року банкам заборонено видавати кредити в іноземній валюті, а торік Нацбанк ухвалив норму, згідно з якою операції з обміну валют повинні здійснюватися тільки за пред’явлення паспорта. 

В іноземній валюті ціни зазвичай вказують при продажу нерухомості, автомобілів або туристичних путівок. Але відмовитися від використання іноземної валюти в рекламі компаніям буде неважко, пише «Коммерсантъ. Украина».

 

Джерело: “Телекритика”