З 1-го січня 2007 року загальнонаціональні телеканали не зможуть розміщати регіональну рекламу. Про це сьогодні повідомила Тетяна Лебєдєва, член Національної ради України з питань теле- і радіомовлення.
Вона також зазначила, що такі обмеження вводяться дійсно затвердженного плану розвитку національного телерадіоінформаційного простору України на 2006-2007 роки.
Як помітила Т.Лєбєдєва, нововведення суттєво вплинуть на перерозподіл рекламного ринку. «Це буде проблемою для загальнонаціональних ЗМІ, в яких вже підписані і проплачені рекламні бюджети», – сказала вона. Однак, за словами члена Нацради, це буде сприяти розвитку регіональних ЗМІ.
Як помічає РБК-України, згідно з діючим законом України «Про рекламу» поняття «регіональна реклама» в державі не існує. ІМІ