З 25 липня по 1 серпня у мальовничому селищі Балико-Щучинка утворилося наметове містечко «MediaIdea», а точніше велика «редакція». Знаходилися там понад сімдесяти юних «журналістів-стажерів», а також біля десяти «редакторів» (наставників), за роботою яких пильно спостерігала «головний редактор» – Христина Монастирська (директор табору).
Всі учасники поділилися на три групи: «Маф-медіа», «N-days», «Будильники». Крім активного відпочинку діти вчилися бути медійниками.
Організатором вже четвертого табору є місія «Світло на Сході». «Логотип табору у вигляді лампочки і назва« MediaIdea» обрані не випадково, – пояснює координатор програми Анна Мікусевич. – Цього року табір присвячений різним медіа-професіям, які дуже популярні в наш час, а лампочка символізує осяяння, оновлювану ідею. Ми говоримо про важливість «світити», приносити користь від своєї професії, зокрема, і в сфері медіа».
Практично щодня в «редакцію» приїжджали «експерти», які консультували юнаків і давали їм різні практичні завдання. Серед них Андрій Юхименко (редактор газети «Комерсант»). Фахівець розповів хлопцям, як писати новини і що головне в газетній журналістиці.
Також медійне містечко відвідав Андрій Буркеня (пр-агентство «Мейнстрім»), він розповів різницю між роботою піарника і журналіста.
Наступного дня гостем був Сергій Шумик (член Асоціації «Новомедіа”, дизайнер, керівник рекламного агентства Shumik.com). Він розповів про можливості Інтернету, про просування сайту і соціальних мережах.
А на кінець, табір приймав трьох гостей з Асоціації «Новомедіа». Марія Курбатова (член «Новомедіа», радіоведуча, автор дитячих програм на Світлому радіо «Еммануїл») захоплююче розповіла дітям історію всесвітнього радіо та історію створення в Україні хвилі Світлого радіо.
На наступний день разом з Тетяною Пінчук (членом правління Асоціації “Новомедіа”, ініціатором проекту «МедіаЛенд») майбутні медійники роздумували про давню професії журналіста, про історію виникнення книгодрукування і преси, міркували, які сучасні засоби існують сьогодні в допомогу медіа-працівникам.
А завершальним акордом у навчанні медіа-професій була «тележурналістика». Про виникнення телебачення та кіновиробництва розповіла Євгенія Іванова (член «Новомедіа», тележурналістка).
Все це закріпили вікториною та іграми. Кожен день редакція кипіла від виконання завдань. Від учасників очікували оперативності і якості, творчого підхіду та унікальності. За цей час вони вчилися писати новини, релізи, робити соцопитування, знаходити інформацію, вимовляти скоромовки, озвучувати трейлери та багато іншого.
«Ми раді підтримувати дітей в медіа-навчанні. Серед учасників були діти з багатодітних, малозабезпечених сімей, маленьких міст і сіл, може бути, що це була єдина можливість, де вони могли почути так багато про медіа-напрямки, послухати такі теми і визначитися з медіа-професіями в майбутньому. Дуже порадувала віддача дітей, бажання вчитися. Вони дуже талановиті», – ділилися представники« Новомедіа ».