Під час п’ятого конкурсу християнських сайтів вирішили проводити окремо народне голосування та голосування журі. Переможців оголошено окремо: за “народною” думкою і за результатами експертної оцінки.
У 2011 році кількість конкурсантів превищила 300 сайтів. Третина з них – це традиційно церковні сайти, тому в номінації “Церкви” точилася найбільш серйозна боротьба за перше місце.
Народне голосування вирішили проводити, використовуючи соціальні мережі: лайки у фейсбуці, твіти у твіттері и тому подібне. Перемагав сайт, який набрав найбільшу кількість балів у всіх соціальних мережах.
“Голосування за допомогою соціальних мереж стало нашим унікальним досвідом, тому що це був перший конкурс сайтів в рунеті, де використовувалось таке “соціальне голосування”, – коментує голова інтернет-департаменту Асоціації “Новомедіа” Денис Семенюк.
Тож, хто став переможцем п’ятого конкурсу християнських сайтів?