Сьогодні прес-служба телекомпанії ТЕТ повідомила, що на 10 травня 2005 року аудиторія складає приблизно 33 мільйони українців. Про це йдеться у прес-релізі, розповсюдженому каналом. “Показник проникнення телеканалу ТЕТ у піплметричну панель компанії GFK-USM досяг 80%. (Панель GFK-USM на сьогодні охоплює всі міста України з населенням понад 50 тисяч чоловік.)”, – йдеться у повідомленні.
“Зростання показника проникнення є свідченням, насамперед, грамотно вибудованої мережі ефірного регіонального мовлення, успішно проведеної роботи з кабельними операторами, вдалої промокампанії, а також говорить про те, що продукт, який ми демонструємо, цікавий українському глядачеві”, – зазначив голова правління ЗАТ “ТК “ТЕТ” Григорій Тичина.
Станом на січень минулого року проникнення ТК ТЕТ становило близько 50%. На сьогодні у зоні впевненого прийому ефірного сигналу ТК ТЕТ мешкає 33 млн. українців, що становить близько 70% населення країни.
Нещодавно телекомпанія отримала попередження щодо порушень при веденні мовлення від Націоанльної рада з питань тлебачення та радіомовлення, проте представники телеканалу категорично не погодилися із зауваженнями членів Нацради. Зокрема телеканалу дорікали за невідповідність нормі обсягів реклами у ефірну годину та щодо частки української мови в ефірі ТЕТу. “Телекритика”, за інф. прес-служби ТК ТЕТ.