Як зацікавити аудиторію у соціальних медіа і зберегти її увагу. Ці та інші теми були у фокусі учасників медіа конференції #novomedia17 від Асоціація «Новомедіа» (Україна) та MEDIAllince Internacional (США).
Одна з трьох паралельних сесій була присвячена виключно інструментам масової комунікації в інтернеті. Три дні цю тему викладала Лі Ен Джексон. Вона – виконавчий директор у рекламному агентстві Ambassador, працювала з такими відомими і визнаними організаціями як Євангелістська Асоціація Біллі Грема, Кемпус Крусейд (Campus Crusade for Christ) і «Джоні і друзі» (Joni and Friends).
Лі Ен зазначила, що є кілька факторів, на які варто звернути увагу під час організації професійної активності у соціальних медіа.
Треба зібрати потрібний контент та постійно дбати про розширення аудиторії. Допомогти цьому може активність одночасно у всіх найпопулярніших соціальних медіа. Адже ніколи не знаєш, де саме знайдеш потрібну і найбільш зацікавлену аудиторію. Корисним буде додавати хештеги та розміщувати посилання на акаунти в інших соціальних мережах. Якщо ж вікова категорія різних мереж відрізняється, то потрібно адаптувати зміст повідомлень.
Чималу роль завжди відіграє влучний заголовок та ілюстрації. Але не треба забувати про поєднання якості та кількості контенту. До речі, існує оптимальна сукупність публікацій та час їх розміщення, але для кожної мережі ці показники різні. Наприклад, викладати повідомлення у фейсбук краще в години сніданку, обіду або вечері, при чому не більше 2-4 публікацій на день. Ефективною будь-яка публікація буде протягом перших п’ять годин. Писати у твітер можна 7-8 разів на добу. Але у цьому випадку актуальність повідомлень зберігатиметься три години. В інстаграмі рекомендована кількість публікацій 1-2, і краще їх робити з понеділка до п’ятниці близько опівдня.
Концепцію будь-якого просування у мережі треба узгоджувати зі своєю командою, коректувати щомісяця. Та обов’язково робити аналіз, який з методів є більш дієвим. Від поганих варіантів варто одразу відмовлятись. У разі виникнення проблем завжди можна порадитись із аудиторією, дізнатись, що необхідно людям.
«Якщо ж ви влаштовуєте певний захід і запрошуєте на нього, то анонс слід публікувати не пізніше, ніж за два тижні. А краще – раніше, – наголосила Лі Ен. – Відомості слід подавати у різних формах. Зловживати текстом не варто, а от додане відео чи картинка завжди пожвавлять сприйняття». До того ж завжди можна додати посилання на сайт з детальнішою інформацією. Також під час просування нової події слід нагадувати, як все відбувалося минулого разу. А ще після заходу обов’язково варто підтримувати зв’язок із людьми.
Важливою складовою є команда. Добре, щоб для роботи у соціальних медіа були задіяні не менше трьох осіб. Із розрахунком на те, що хтось буде розробляти концепцію, хтось робитиме фото, хтось наповнюватиме стрічку, хтось шукатиме нову аудиторію. Наостанок спікер побажала учасникам медіаконцеренції #novomedia17: «Найголовніше – визначитись із головною метою вашої кампанії та слідувати їй».
Навчальна конференція «Телебачення, радіо, соціальні медіа та PR» проходила у Києві, у готелі «Хрещатик» з 30 березня до 1 квітня. Організаторами виступили Асоціація журналістів «Новомедіа» (Україна) та MEDIAllince Internacional (США). Хештег #novomedia17 фактично став неофіційною назвою події.
Аудиторію склали журналісти різних християнських деномінацій і організацій, представники прес-служб церков, учасники незалежних медіа-проектів і просто зацікавлені темою. Загалом – 170 учасників з чотирьох країн. Вранці і ввечері тривали загальні панелі, а вдень – тематичні сесії у трьох аудиторіях одночасно.
Асоціація «Новомедіа» вже третій рік поспіль проводить весняний спільний захід разом з MEDIAllince Internacional. Це дозволяє у найкращий спосіб поєднаний український і міжнародний досвід для розвитку християнського медіаслужіння в Україні.
Репортаж по тематичним сесіям:
«Радіомовлення» – спікери Рональда Харріс та Берні Макпартленда
«Телевиробництво» – спікери Гарі Лонгенекер та Джон Маккінон
“Загальний репортаж #novomedia17“
Фото з медіаконференції за ПОСИЛАННЯМ!
Аля Азізова, прес-центр «Новомедіа».