Протягом двох зустрічей київська команда новомедійників «проживала» ідеальний рік Асоціації, а також шукала відповідь на питання: чому і для кого є цінним місія «Новомедіа» (НМ). Відправною точкою став червень 2012, а кінцевим пунктом – літо 2013 року.
Провів обговорення член правління Асоціації «Новомедіа» Андрій Макаренко – за допомогою методів коучингу та моделювання майбутнього. Кожен міг висловитися за однієї умови: дати волю мрійнику, на час “приспавши” в собі реаліста.
Ідеальний рік для Асоціації
Серед цілей “Новомедіа” на найближчі 12 місяців: придбання обладнання для повного циклу телевізійного виробництва, проведення трьох міжнародних Форумів в різних країнах, де, за словами учасників зустрічі, «створена цікава Середа спілкування і атмосфера професіоналізму».
Разом з тим готується випуск інформаційно-аналітичної телепередачі для розміщення на декількох світських каналах. Сюди ж входить проведення безлічі профі-клубів та кількох тематичних флешмобів.
Для кого і чому цінні результати ідеального року?
Цьому питанню була присвячена друга зустріч. Як зазначили самі «новомедійники», реалізовані задуми важливі самій Асоціації, її потенційним членам, студентам медіафакультетів, церквам, однодумцям в інших країнах, українським ЗМІ, а також суспільству в цілому.
В результаті роботи НМ у своєму ідеальному році, на думку учасників зустрічі, читачі, слухачі та глядачі стануть споживачами більш достовірних ЗМІ з високими цінностями. Молодь зможе скористатися роботою НМ як платформою для професійного старту. ВНЗ отримають собі практикуючих фахівців в якості лекторів, а благі ініціативи органів влади зможуть дістати широке інформаційне висвітлення. Крім того, діяльність “Новомедіа” допоможе церковним прес-центрам підвищити рівень професіоналізму і підняти авторитет церкви.
На сьогодні в НМ вже працює до 10 співробітників. Серед них директор регіонального розвитку, адміністратор проектів, арт-директор, а також фахівець із зв’язків з громадськістю.
В результаті такого формату робочої зустрічі учасники побачили напрямок руху та конкретні цілі, впорядкували свої думки, зрозуміли запити аудиторії і рівень завдань.
Прес-центр Асоціації “Новомедіа”