Асоціація “Новомедіа” опублікувала у відкритому доступі навчання для медіавідділів церков. Це відеолекції триденної Християнської Медіа Конференції. Серед спікерів – практики та відомі експерти у медіасвіті, які представили практичні інструменти роботи, досягнення аудиторії та розширення впливу. Майстер-класи, практичні кейси, дискусії та уточнюючі запитання дозволяють покращити свою медіаобізнаність та компетентність. Спікери зачепили усі актуальні теми: як оновити інформ-відділ організації та що робити з церковними сайтами, як взаємодіяти зі світськими медіа та збільшити кількість глядачів на YouTube, про що і як писати та знімати, яка альтернатива Facebook та Twitter та навіщо християнам Telegram.

Подивитися усі запропоновані 13 відео можна ТУТ. 

Християнська Медіа Конференція проходила у Києві наживо, а також в режимі онлайн. Це захід, який українська Асоціація «Новомедіа» вже традиційно організовує у партнерстві з американською MEDIAlliance International. Виступи топових медіаворкерів, профільні майстер-класи та тематичні дискусії були покликані надати медійній комунікації українських християн справжнє «нове дихання». А професійні рекомендації та практичні поради фахівців дати понад 120-ти учасникам конференції чудову можливість суттєво підвищити свій рівень медійної компетентності.

У запропонованому плей-листі Асоціації “Новомедіа” можна знайти такі теми, як теле- та відеовиробництво, сторітейлінг, реклама та таргетинг в соцмережах, персональна євангелізація в соцмережах, створення-ведення-просування You Tube-каналу, блогерство, друкована та онлайн  християнська газета та багато іншого.

Загалом у плей-листі представлено 13 відео на різні теми. Деякі лекції поєднали в собі кілька спікерів, що надає ще більшої цінності матеріалу та показує його різнобічно.

Асоціація “Новомедіа” заохочує переглядати ці матеріали ділитися ними з колегами та інформаційними відділами своїх церков чи організацій.

Рон Харріс. Стандарти досконалості:

Рон Харріс. Ранкове натхнення “Я не розумію”:

Анатолій Якобчук: Медіапроєкт “Слово про Слово” – що вдалося і куди рухаємося далі:

Олександр Геніш: Блогерство як новий інструмент для місіонерської діяльності:

Рон Харріс. Лідерство: Будь чесним:

Рон Харріс. Лідерство: Сила радіовпливу:


Інна Царук. Як приводити людей із соц мереж в церкву. Євангелізація через радіо ефіри:

Олександр Довбуш: Створюй та продавай. Маркетинг та продюсування християнських проектів:

Світлана Кучеренко. Вебинари, прямі ефіри, онлайн-кімнати:

Кайл Гілберт – сторітейлінг. Макс Сігуа – реклама в соцмережах:

Олег Боков. Як впливати на мільйони, сидячи на своїй кухні?

Рон Харріс. Лідерство: Футбол, панчохи та телевиробництво: