Напередодні виборів українські партії витратили на рекламу на телебаченні і радіо 0.5 млрд. доларів. Такі офіційні дані озвучив сьогодні на прес-конференції у Києві голова Держкомітету з телерадіомовлення Іван Чиж. За його словами, з цієї суми на рекламу в регіональних електронних ЗМІ партії і блоки витратили 27 млн. доларів, повідомляє «Новий регіон».
«Підтекст – ось нова якість виборчої кампанії», – заявив Чиж, коментуючи відсутність прямої антиреклами на ТБ і радіо під час виборчої гонки.
«Інша справа, що з’явилися масові іміджеві публікації, які можна назвати замовленими. Як правило журналісти ставали заручниками політиків, які поширювали інформацію», – додав голова Держкомітету. ForUm