13 вересня на профі-клубі «Новомедіа» на питання присутніх відповідала Тетяна Хмельницька – ведуча та продюсер інформаційно-аналітичного проекту на Ера FM «Ранок великої країни». Вона розповіла як спілкуватися з гостями у студії, як вести ефір цікаво, та як вийти з найнеочікуваніших труднощів спілкування у прямому ефірі.

IMG_0609

 Нижче наводимо основні поради ведучої:

1. Шукайте гостей серед людей, які настільки зацікавлені темою розмови, що, навіть, самі можуть ставити за вас запитання.

2. Ніколи не реагуйте занадто емоційно на звинувачення у ваш бік. Навіть якщо гість почне лаятись, звукооператор завжди може вивести лише ваш голос або ж музику у ефір.

3. Майте розуміння чого саме Ви бажаєте досягти під час розмови з гостем.

4. Динамічно закінчуйте ефір, якщо в студії був нудний гість. Взагалі, підтримуйте у студії життєрадісну атмосферу.

5. Якщо ваш співрозмовник намагається збити з тематики розмову, проштовхуючи власні інтереси (цими маніпуляціями майстерно володіють деякі політики), майте мужність вчасно повернути бесіду в потрібне русло.

6. Закінчувати думку за своїх слухачів та гостей – можна (за браком ефірного часу), але будьте обережні, не зловживаючи цим прийомом.

7. Завжди пам’ятайте: інтереси слухачів повинні бути вищими за ваші та ваших гостей. Якщо відчуваєте, що слухач готовий вимкнути приймач, негайно вдайтесь до чогось неочікуваного.

8. «Гострі» запитання прибережіть для слушного часу, а не вистрелюйте ними відразу ж після привітання з гостем.

9. Спілкування по телефону з слухачами може бути виснажливим – будьте напоготові почути й образливе слово на вашу адресу, й якусь дурницю.

10. Щоб виглядати компетентно, розмовляючи з гостем, проштудуйте матеріали, які стосуються кола його інтересів. Але якщо не володієте інформацією – чесно зізнавайтесь в цьому.

11. Якщо ваш співрозмовник раптом «закляк» від страху у прямому ефірі, – будьте готові «тримати оборону» й говорити за нього й за себе.

IMG_0595    

 

Прес-центр Асоціації “Новомедіа”