21-22 березня в Києві з представниками піар-відділів церков та організацій готові поділитися багаторічним досвідом професіонали своєї справи в рамках навчального курсу «Суспільство і журналісти: як налагодити з ними контакт?»

Серед них Ніна Ломакіна, PR–manager «ЮГ- Контракт». Має досвід в PR плануванні, зв’язках з громадськістю та ЗМІ, організації заходів. Знає специфіку роботи з бізнес- і неприбутковими асоціаціями та радами.

А також Євген Рідош, PR-менеджер на телеканалі Tonis. За ним розробки та реалізація PR -ідей та рекламної активності, проведення PR-акцій і заходів, складання і контроль бюджету в рамках PR-стратегії компанії, внутрішньокорпоративний PR і SMM. Спільно з Ніною Ломакіної вони розкажуть «Як запросити журналістів на подію: техніка створення медіаприводу і заходів».

Із Зоєю Нікітюк (у журналістиці та PR з 2004 року) учасники будуть писати хороші тексти, створювати прес–пакет і вести діалоги з пресою. Сама Зоя займається менеджментом виборчих проектів, організацією і висвітленням публічних заходів, написанням агітаційних матеріалів, підготовкою тез для виступів кандидата тощо.

Поради прес – секретарям, як будувати комунікації з журналістами, буде давати Дмитро Синяк, керівник департаменту реклами і PR консалтингової компанії UTG (лідер на ринку нерухомості України). Дмитро в журналістиці – з 1995 року, в PR – з 2005 року. Автор книги про журналістські перевтілення «Шахрайські експерименти чесного журналіста». Досвід в PR: організація роботи прес–центрів, проведення прес–конференцій (більше 50), налагодження відносин зі ЗМІ в рамках корпоративної політики компанії, створення новинних приводів і безкоштовне розміщення новин компанії в ЗМІ.

Про імідж і репутацію, створення інформаційного відділу в церкві, а також про антикризовий PR розповість голова Асоціації «Новомедіа» Руслан Кухарчук. У журналістиці – з 2000-го року. У різні періоди є співробітником українських телеканалів, друкованих та електронних ЗМІ на посаді репортера, парламентського кореспондента, випускового редактора, ведучого, головного редактора. Також спікер і тренер. Проводить навчання в Україні та інших країнах за темами: журналістика, телевиробництво, медіаменеджмент, масова комунікація, зв’язки з громадськістю.

Про роботу в соціальних мережах та роботі прес–служби учасників познайомить Інна Шабатіна, директор з розвитку компанії Homeland Estate (сфера нерухомості). Володіє професійними навичками в PR–плануванні, розробці PR–стратегій, побудові комунікацій з громадськістю і діловими ЗМІ, копірайтингу, SMM, організації ділових заходів.

Нагадаємо, навчальний курс «Суспільство і журналісти: як налагодити з ними контакт?» пройде 21-22 березня у Києві. Організатор – Асоціація «Новомедіа». Для участі необхідна реєстрація.

Прес–центр «Новомедіа».