Загальний репортаж медіаконференції 2018 ТУТ!
Що спільного між новими технологіями і поширенням Євангелія? Які точки перетину церкви й соціальних медіа? Чому величезне духовне онлайн-поле не зоране і як стати реформатором XXI століття. Про це говорив Джон Карлі, президент компанії Trinet National ReligiousBoard з 25-річним стажем в цифровому маркетингу. Навчання проходило 22–24 березня в Києві в рамках конференції «Телебачення, радіо, соціальні медіа, PR: 2018» від Асоціації «Новомедіа» й MEDIAlliance International.
«Бог велів нам проповідувати Євангеліє, а технології — найкращі помічники в XXI столітті. Який ще інструмент може швидко й просто досягти понад трьох мільярдів людей, майже половину населення людства? Різнобічність, доступність, глобальне охоплення, миттєвість, легкість у використанні, можливість перебувати анонімно, великий доступ для інформації, барвистість і різноманітність подач — все це розкриває величезний потенціал для розвитку благовістя в онлайні. Не варто забувати, що Інтернет також часто використовується в цілях поширення гріха, а там де темно, є особлива потреба у світлі», — почав свою сесію спікер.
У перший день медіаконференціі Джон розкрив базові аспекти створення успішного веб-сайту.
Як максимально відповісти на потреби аудиторії? Він рекомендує зробити сайт функціональним і простим у використанні, помістити туди головну інформацію та відео про служіння, а також інформацію про проекти і заходи для легкого доступу та розуміння контенту. «Зовнішність вашого сайту повинна відповідати темі і меті вашого служіння», — зазначалося в його презентації. Також одним з найголовніших аспектів успішного сайту, на думку Джона, є його адаптація під мобільні пристрої.
Джон також ділився із слухачами списком найнеобхідніших і, що особливо приємно, безкоштовних онлайн-сервісів. Деякими прикладами були: KANVA, сайт для легкої обробки фотографій і створення картинок, BUFFER, призначений для легкого управління декількома соцмережами одночасно, DONATE — для створення сторінок пожертвування, PIXEL як ресурс безкоштовного, легального доступу до фотографій у хорошій якості, і багато інших.
У другий день форуму Карлі запропонував шість критеріїв євангелізаційного контенту на Facebook і правила оформлення офіційної сторінки в соцмережах. Важливою була тема про переваги прямої трансляції та поради, як її краще оформити для легкого доступу публіки. Ця сесія включала в себе як тему відеотрансляції, так і повну інструкцію для створення інтернет-радіо.
Мобільна революція виявилася однією з найгарячіших тем форуму. За словами спікера, 54% українців використовують Інтернет переважно через телефон, що є одним з найвищих показників в Європі. Передбачається, що за 2018 рік ринок смартфонів виросте ще на 23%. Це відкриває велике поле діяльності через мобільні телефони йсмс. На форумі відбулося опитування, на прикладі якого Джон Карлі наочно продемонстрував слухачам, що смс-повідомлення майже ніколи не залишаються не переглянутими, на відміну від електронних листів. Тому остання сесія була присвячена основам створення мобільних додатків, QR-кодів і праці з усіма аспектами мобільного прогресу.
На завершення третього дня Джон Карлі протестував сайти слухачів на адаптивність і проаналізував помилки через різні сервіси, про які говорив раніше.
Анна Авксентьєва, прес-центр «Новомедіа»
Безліч практичних порад для радіоведучих — від Рона Харріса і Уеса Ворда