Ознайомитись з основами виробництва талант-шоу в Україні мали нагоду учасники останнього профі-клубу «Новомедіа». 

А секрети творчої кухні з виготовлення шоу розкривав Володимир Завадюк, який від першого дня працює в команді «Х-фактору». 

Гості профі-клубу дізнались про те, що сталий формат та основний сценарії будуються за так званою “Біблією” – ліцензією, яку медіавиробники щорічно купують на Канському фестивалі.

І хоча творча група додержується основних її вимог, все ж є речі, які адаптуються під менталітет вітчизняного глядача. 

Так, якщо британське шоу спрямоване, у більшості випадків, на талант та вокал героя, то для українського глядача важлива історія самого учасника, яка викличе бурхливі емоції.

«Трансформація героя, його перевтілення та розвиток – це те, чого ми  намагаємось досягти за сценарієм шоу. Тому й сценаристів відбираємо за найбільшим досвідом внутрішніх переживань», – сказав Володимир.

Серед необхідних інгредієнтів цікавого шоу редактор назвав злагоджену працю творчого та технічного колективів, вдалий вибір ведучого та суддів і, звичайно ж, героїв. 

Останніх Володимир поділив на три категорії – мега-таланти, середнячки та фріки, які додають шоу особливого смаку. (Freak (з англ.) – людина, яка вирізняється яскравим, екстравагантним зовнішним виглядом та епатажною поведінкою)

Далі говорили про героїв. Для одних участь у програмі стала випробуванням характеру – дехто не витримав відповідальності, підхопив «зіркову хворобу»; іншим талант-шоу дарувало здійснення мрії.

Наприкінці зустрічі всі присутні подивились підбірку передач британського талант-шоу та поставили запитання гостю.

Ольга Бідненко, прес-центр “Новомедіа”

 

профи 16