Як зробити так, щоб табір полюбили і приїхали знову – розповіли на конференції «Інновації та маркетинг”, що проводиться організацією Християнські молодіжні табори (ХМЛ), новомедійниці Ольга Бідненко та Тетяна Пінчук.
Тематика конференції була обрана не даремно. Як прокоментував один з організаторів заходу Павло Бакум: «Табори проводяться за однією і тією ж системою понад 10 років і втратили свою ефективність. Прийшов час для нових технологій та методів, які допомогли б християнським таборам запрацювати по-новому ».
Важливу роль у цьому відіграє налагоджена робота прес-центрів. Про це говорила Ольга, редактор програми «Найрозумніший. Разом з учасниками спікер склала «план захоплення», у якому ключовою аудиторією є діти та молодь, їх батьки, співробітники та засоби масової інформації. Для всіх цих категорій учасники придумували «наживки», за допомогою яких табори стануть ще більш привабливим місцем відпочинку.
Тетяна, член правління “Новомедіа”, додала: «Важливо знайти те, що виділить вас з безлічі інших і вміло це піднести». Далі перейшли до складання прес-пакета і написання новини. Після практичних порад слухачі дізналися про роботу Асоціації «Новомедіа» та про можливості співпраці.
Прес-центр Асоціації “Новомедіа”