Як розробити успішну радіопрограму, та за допомогою чого можна якнайкраще вивчити свою аудиторію? Про це на медіаконференції 30 березня – 1 квітня, розповість з власного досвіду Рональд Харріс – президент і засновник MEDIAAllianceInternational.
Вже понад 50 років він працює у сфері ефірного мовлення, 15 з яких провів на християнській радіостанції KCBI у Далласі (штат Техас). Доктор Харріс викладав телерадіомовлення та комунікації у Південно-Західній Баптистській Семінарії в Форт-Уэрт і в Далаському баптистському університеті (DBU). Має звання почесного доктора богослов’я. Понад 30 років є членом організації «Національні релігійні мовців» (NRB), працював там у правлінні та виконавчому комітеті. В п’яте приїздить до України саме на медіаконференцію «Телебачення, радіо, соціальні медіа, PR».
Радіо має свої специфічні відмінності від інших ЗМІ. Радіоведучий відіграє чи не найважливішу роль, адже, яким голосом він говорить та з якими емоціями – все це відчуває реципієнт. Тому, ведучому на радіо потрібно враховувати психічний стан, у якому може знаходитися слухач. Про те, як не допустити помилок у спілкуванні зі своєю аудиторією й досягти вдалого радіомовлення загалом, вже 30 березня на медіаконференції поділиться Рон Харріc.
«Ми в захваті тому, що в цього року ми приїдемо з особливими інструкторами з різних куточків США, щоб ділитися досвідом у сфері телебачення, радіо та соціальних медіа. Я буду спікером усієї радіочастини та Берні Макпарлтленд – експерт з продакшену радіо та інших деталей. Торкнемося тем менеджменту, так як це стосується відносин з персоналом. Відповім на запитання, як долучити наші спільноти до кращого шляху поширення Євангелія, — говорить Рональд Харріс».
Спікер зі США переконаний, що у нас є велике покликання, грандіозні можливості, і цікаві журналістські інструменти для реалізації Божих планів. Тож, дуже важливим є їх використаннядля того, щоб прославити Господа.
Від Рональда Харріса ви дізнаєтесь про систему SWOT- аналізу, яка показує сильні і слабкі місця роботи, про те, які чинники необхідно враховувати при створенні своєї аудиторії та завдяки яким питанням можна простежити,є слухачі постійними, чи тимчасовими.
Усе це вже зовсім скоро – РЕЄСТРУЙСЯ!
Детально про конференцію за ПОСИЛАННЯМ!
Пресс-центр «Новомедиа»