Відокремити пропаганду й агітацію від діяльності журналістів, а також чітко розмежувати інформаційні і публіцистичні жанри радить екс-віце-прем’єр міністр з гуманітарних питаннь Микола Томенко. Про це він сказав в інтерв’ю «Лігабізнесінформ».

“Тут є чітка позиція – розподіл на інформаційні програми і всі інші. Загальноєвропейська норма, до якої ми звикли – це звичайні інформаційні програми, де не повинні міститися агітація, коментарі або якісь інші речі. І є, природно, формат, поширений не лише на телебаченні, – інформаційно-аналітичні програми, аналітичні огляди, політична публіцистика, і це ми, звичайно, не можемо заборонити. Не можна заборонити виглядати плюси і мінуси учасників виборчої кампанії, їхні шанси і т.п.”, – сказав Микола Томенко.

На його думку, компроміс полягає в традиційній схемі. Інформаційний продукт поділяється на дві частини: новини, що перебувають поза коментарями й аналізом, і інформаційно-аналітичні програми, тобто політична публіцистика з правом суб’єктивного погляду на те, що відбувається. «Ліга»