Найближчим часом у російськомовному секторі мережі Інтернет з’явиться нова пошукова система Webalta.ru, просування якої обійдеться в 5 млн. доларів США. Розробка “движка” велася з серпня цього року, повідомляє газета “Бізнес”. За словами гендиректора проекту Олексія Гурешова, тестова версія продукту буде представлена вже в грудні, а в березні планується офіційний запуск пошукача Webalta.ru

Імена інвесторів тримаються у таємниці, але обізнані джерела затверджують, що це UmaxSearch. Компанія торгує рекламними місцями з оплатою за клік. У Росії цю схему використовують “Бегун” і “Яндекс”.

“Яндекс” пропонує своїм партнерам 50% доходів за клік, а Webalta, за словами Гурешова, буде пропонувати до 90%. У перспективі нова пошукова система зможе потіснити “старожилів” і зайняти до 30% російського ринку пошукачів. Відповідно до оцінок учасників ринку, яких цитує газета “Бізнес”, у даний час ринкова частка “Яндекса” складає близько 50%, Rambler належить 25% ринку, Google – 13%. 12%, що залишилися, поділяють Maіl.ru, Aport.ru і Yahoo.

Амбіційні плани організаторів нового проекту конкуренти оцінюють скептично. Так, у Rambler вважають, що за рік Webalta зможе відвоювати максимум 3-5% ринку, і тільки при тому, що всі заявлені гроші будуть витрачені на маркетинг. У “Яндексі” же говорять, що для виходу на пошуковий ринок Рунета потрібні насамперед якісь нові технології, що можуть зацікавити інтернетчиків. Корпункт.ру