27 лютого на зустрічі профі-клубу Асоціації «Новомедіа» учасникам випала нагода поспілкуватись з журналісткою ранкової інформаційно-розважальної програми «Сніданок з 1+1» Алісою Якубович. Як підготувати якісний сюжет та що саме втримає глядача біля екрану телевізорів – ось про що йшлося під час майстер-класу.

“Головне – навчитись робити гарні сюжети, тоді й програма буде рейтинговою», – сказала журналістка на початку зустрічі. А далі почала розкривати секрети успіху 3-годинного шоу, яке у 2011 році стало володарем «Телетріумфу» у номінації «Краща ранкова програма»

Необхідно здивувати, а інколи й трохи шокувати глядача – це перший чинник, що дозволяє втримати аудиторію. Приміром, анонс: «Чорно-біла німа стрічка «Артист» отримала 5 премій «Оскар» навряд чи викличе бурхливі емоції. Краще подати його під таким кутом: «Режисер «Артисту» не сподівався отримати «Оскар». Тут і напруга, й таємниця, й здивування.

Заглиблення у деталі – це друге, що додасть необхідного колориту програмі. Банально будувати сюжет про фільм «Віднесені вітром» на історії створення картини. А якщо розповісти про те, як під час зйомок фігуру виконавиці головної ролі намагались «підлаштувати» під голлівудські канони, – то цікавість до сюжету зросте.

Апдейт, тобто постійне оновлення рубрик, показ останніх найгарячіших новин – вкрай необхідна умова, щоб утримати глядача від бажання кинути погляд на інші канали.

Серед складових успішної телевізійної програми журналістка також назвала динамічність сюжету (тривалістю не більше, ніж дві хвилини); 20-секундні стендапи, в яких присутність журналіста виправдана; якісна картинка у кадрі та знання цільової аудиторії.

А ще вкрай необхідно бути близькими та зрозумілими глядачеві. Так, «Кулінарна рубрика», що входить до складу «Сніданку з 1+1», не містить сюжетів на тему приготування занадто вишуканих страв від світових шеф-кухарів. Звичайний салат з моркви або ж курячий бульйон – те, що потрібно українському глядачу.

Дізнавшись про те, як робити ранкове шоу, учасники профі-клубу мали можливість поставити гості декілька запитань.

В кінці зустрічі новомедійники вітали лютневих іменинників та пригощались смачними піцею та тортом.

Ольга Бідненко, пресс-центр “Новомедіа”

profi-club