15 лютого у школі «Новий журналіст» слухачі опанують теорію інтерв’ю та випробують її на практиці, дізнаються про структуру тексту, а також про специфіку роботи у корпоративних медіа.

На першому занятті студенти з’ясують, як домовитися про інтерв’ю і підготуватися до нього, навчаться ставити питання так, аби співрозмовник не зміг втекти від відповіді, дізнаються про фішки, які допоможуть «розкрутити» співрозмовника , а також зможуть потренуватися в умінні брати і давати інтерв’ю .

На другій лекції Школи буде йтися про структуру тексту. Що таке лід і як полегшити муки під час роботи над ним? Як створити «смачний» заголовок? Що таке принцип перевернутої піраміди? І багато іншого.

І насамкінець навчальної суботи студенти дізнаються про особливості роботи у корпоративних медіа. Чим «корпоративки» відрізняються від стандартних медіа? Які особливості роботи над таким текстом?

Спікером школи цього разу стане Зоя Нікітюк, координатор «Новий журналіст», медіаменеджер PR – компанії «Політбюро». У журналістиці та піар працює з 2004 – го року.

Нагадаємо, школа «Новий журналіст» – це освітній двомісячний проект Асоціації «Новомедіа». 1 лютого у Києві почалося навчання вже п’ятого набору студентів.

Ви можете стати вільним слухачем, відвідуючи окремі лекції Школи. Всі подробиці – в офісі «Новомедіа».

 

Прес-центр «Новомедіа»