Понад 150 учасників відвідали навчальну конференцію «Інструменти медіа для церкви і християнської організації», яка тривала з 11 по 13 квітня у Києві. Організаторами заходу є Асоціація журналістів «Новомедіа» (Україна) і MEDIAlliance International.

Впродовж трьох днів група досвідчених фахівців і викладачів з США і України провели інтенсивний курс за напрямками: телевиробництво, соціальні медіа, робота прес-центру, зв’язки з громадськістю та публічне лідерство.

Першого дня на відкритті події виступив Руслан Кухарчук, президент Асоціації журналістів «Новомедіа». Він говорив про два основних призначення християнських ЗМІ: благовістя і поширення християнських цінностей у публічній сфері.

Рон  Харріс, президент MEDIAlliance International, представив гостей із США. Кожен з них розповів, про що навчатимуть учасників впродовж трьох днів. Насичена програма складалася із загальних ранкових і вечірніх сесій, між якими проходити тематичні блоки у трьох паралельних аудиторіях.

За напрямком «Церковні медіа та телевиробництво» навчав Уес Хартлі. Понад 30 років він працював у медіа-департаментах різних церков. У 2000 році став медіа-пастором у церкві Лейк Поінт в районі Далласа (штат Техас), де координує роботу сотень волонтерів, а також пряму трансляцію понад 20 богослужінь щотижня.

Уес Хартлі ділився досвідом медіа служіння на прикладі церкви у якій служить вже 19 років. Розповів про церковні медіа, про їх категорії та компоненти. Як будувати успішну команду та правильно розподіляти завдання між волонтерами, аби робота була ефективною. Як завдяки чек листам уникати технічних помилок. Як із відео знятого одним планом зробити цікавий відеоролик, додавши креативності.

Джуліа Сібелінк провела спіч на тему «Сторітеллінг на одну камеру». Спікер розповіла яким чином знімати історії з обмеженими ресурсами, при цьому робити їх цікавими та захоплюючими. Протягом кількох років дівчина була відео-продюсером і редактором у Даллаському Баптистському Університеті (DBU). Любов Джулії до камери можна було помітити у тому, що з технікою вона не розставалася усі три дні конференції, а на останньому продемонструвала результат своїх старань та представила ролик, на якому кожен учасник конференції міг побачити себе.

ВІДЕОРЕПОРТАЖ https://youtu.be/MAgFp-6JArE

На сесії «Соціальні медіа та онлайн-платформи» виступала Бейлі Пілант. Спікер потоку розповіла, наскільки потужними є соціальні медіа і як через них можна досягти тисячі людей Благою звісткою. Бейлі Пілант координатор департаменту новин і соціальних медіа у DBU. Відповідальна за мультимедіа стратегію. Здійснює управлінський нагляд над 120 аккаунтами, пов’язаними з DBU.

Бейлі ділилася практичними порадами, як соцмережі можуть бути потужним інструментом для служіння. Як правильно визначити ціль, для чого потрібно знати цільову аудиторію, якою має бути стратегія та контент, щоб отримати максимум ефекту.

На сесії «Лідерство і публічна комунікація» Том Лепперт, колишній мер Далласа, розповів про лідерство у бізнесі та громадських організаціях, а також як ухвалити християнське рішення на посаді управлінської державної влади. Декілька років пан Лепперт працював у адміністрації Рональда Рейгана в Білому домі та обіймав керівні посади у компаніях із тисячами співробітників Austin Industries та View Glass.

Будучи щирим християнином, під час своєї каденції на високій посаді мера, Том залучав представників релігійних організацій та церков до процесів управління. Лепперт боровся з криміногенною ситуацією в місті шляхом зміцнення економіки, що дало можливість збільшити штат поліції на 20%.

Рон Харріс на сесії «Лідерство і публічна комунікація» підняв питання, як бути мудрим лідером та ефективно будувати команду. Як знаходити підхід до кожного і вести інших, дивлячись на життя Ісуса. Рон Харріс – президент MEDIAlliance International. У сфері ефірного мовлення задіяний понад 50 років, 15 з яких на християнській радіостанції KCBI у Далласі. Рон служив медіадиректором кількох великих євангельських церков. Був автором, режисером і ведучим програм для національної телемережі ACTS TV Network.

Українські спікери виступили на загальних сесіях на тему соціальних медіа. Сергій Степанюк розповів про технології і можливості месендежрів та про особливості платформи Telegram. Сергій є адміністратором кількох телеграм-каналів з загальною аудиторією близько 20 тисяч підписників. Також він пастор, продюсер, телеведучий на телеканалі «Надія». Директор відділу комунікації Церкви АСД.

Спікер наголосив: розвиваючи свій канал чи сторінку у додатку, потрібно знати свою аудиторію, зрозуміти, хто буде читати канал і що запропонувати аудиторії. Розповів, які теми за останні роки стали топовими для українців.  На прикладі свого акаунту та каналу показав нюанси та цікавинки роботи у Telegram.

Як без жодної гривні привернути увагу 20 000 підписників у YouTube та соцмережах. Як зробити так, щоб кілька хвилинні ролики подивилися понад 10 млн людей. Про це розповіли представник популярного медіа-проекту InstalGod Віталій Клодницький та координатор цього проекту Анастасія Сирова. Спікери розповіли про свою команду та контент, також підняли проблему комунікації церкви з суспільством.

В останній день конференції, підбиваючи підсумки, спікери та учасники ділилися враженнями один з одним. Руслан Кухарчук закликав учасників до створення інформаційної інфраструктури християнства, до взаємодії та об’єднання людей, які мають поклик займатися медіа служінням.

 

Фотографи Тимофій Нагайчук і Доброславський Микита.

Більше фото за посиланням https://www.facebook.com/161235157246359/photos/?tab=album&album_id=2122479721121883

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ ПРО КОНФЕРЕНЦІЮ:

Протестантський пастор розповів про можливості Telegram

Команда InstalGod розповіла про проблему церкви та принцип «шафи»

Про церковні медіа та основи телевиробництва – Рон Харріс та Уес Хартлі

Социальные медиа для церкви: советы от Бейли Пилант